| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
BBS i konkurs
|
<< 1, 2 8344 besök totalt |
|
Re:
det har dom..... jag har deras offroad-fälgar på min cherokee jeep.... som heter nånting annat men tillverkas av bbs....... |
||||
|
Re:
Man måste spendera pengar för att tjäna pengar BBS är ett välkänt märke så att hitta samarbetspartners borde vara lätt? Eller kanske inte lätt med tanke på allt snack om deras ekonomi men det borde gå. Snart köper väl Kineserna BBS och monterar de på sina MG bilar
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re:
ahh vet att det finns märken som köpt/licenserat sig på designen som tex ASA men inte att de hade dotterbolag. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re:
Precis Sen är det pengar som styr JU! Skit säljer och det genererar tydligen mer pengar än BBS superduperfälgar...
EDIt: Inte för att det är skit - tydligen bättre kvalite än VW om man ska tro tester - men Skoda är ju samma skit som Audi o övriga VW produkter fast till ett bättre pris. Så kan man ju också få iväg grejer och sälja mer. Döp om bara. Sen om nån tycker det är jobbigt att det står Skoda på bilen så får de väl betala lite mer för att få rätt logga på produkten. EDIT igen: Men detta har de säkert redan tänkt på
Jag gör ju inte fälgar - jag kör taxi - med Skoda... Med plåtfälgar - som är absolut bäst o stryktåligast i min bizniz...
|
||||
|
Re:
De var som fan, du kör taxi du som verkar så lost
Åter till ämnet: Skit och sex säljer bara köra på och branda om. Behöver inte ens vara på annan ort bara annan logga eller motsvarande. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Sälj dom billigare?
Ta bort lite finesser om det går och sälj de svindyra till de som vill pynta för finesserna. Det är ju det VW, Ford, GM etc redan gör. (Fan va gott att bara sitta här o experta loss) Hahaha
|
||||
|
Re:
menar att man säljer de billigare iom att göra som du beskriver. (Ja underbart, varför är inte vi i ledande position på BBS?) _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re:
Ja typ, men nåt får man ju ändra för att motivera ett högre pris för de dyraste. Audi har ju kromat stereoreglage - skoda svart plast.
(Vi föddes på fel ställe )
|
||||
|
Re:
he-he Erik, då känner du igen belysningen på denna bilden då..?
..och då är det inte julstjärnorna i fönsterna jag tänker på..
_________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||
|
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
BBS i konkurs
|
<< 1, 2 8344 besök totalt |