Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3 ... 11, 12, 13 >> 5 besök senaste veckan (135995 totalt) |
Hej!
Det där ser spännande ut. Kan du berätta lite mer om bilen, projektet, planerna, etc? ![]() |
||
Frän! och den där har jag varit tittat på Live... Har de hänt mer än vad bilderna visar?
|
||
Re:
Blir väl sfro bes. har bokat bänken i april men vill inte gärna säga några tider efter som det tagit ett halvt sekel att komma hit.. _________________ Fredrik Lundell |
||
|
||
Men skärp dig för f-n. Du kan ju inte lägga ut sådana bilder och sen inte säga mer?! Jag blir ju tokig, vill ha mer!
![]() ![]() _________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||
Lite granskning av bilderna får mig att tycka 956, sen USA-version... Om man tittar på taket.. Oavsett om det är en 956 eller 962 så är det ett ballt bygge!
![]() _________________ Peter Lindberg i Grästorp Fotograf och video-/filmnisse. http://www.peterlindberg.com |
||
mittmotor porsche
Får väl skriva lite ytteliggare så man inte framstår som hemlige arne.. liten info inconel ventiler 8mm spindel smidda vippor 100 borr pauterstakar gt oljepump stål drev mellan axel hem snickrade insug och laddkyl ruf 5 växlade turbo låda flyttad 30 cm från motorn _________________ Fredrik Lundell |
||
Jag var med Jonas och kollade på ditt bygge för 3år sen. Hur långt har du kommit sen. Har några bilder på den då om du vill ha?
Tokball kommer den bli iaf ![]() /Lars |
||
Re:
_________________ Fredrik Lundell |
||
Vill du jag ska lägga upp dom i tråden eller har du någon epost som du vill ha dom till?
|
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1, 2, 3 ... 11, 12, 13 >> 5 besök senaste veckan (135995 totalt) |