| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Sjögestad Motell och Restaurang - Springbreak Mantorp 2011
|
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (7665 totalt) |
|
Bokade rum till mig och familjen idag (2/2). Endast tre rum kvar efter det... Frågade om restaurangen hade öppet på kvällarna. Ägaren Niklas har för avsikt att hålla öppet både fredag och lördag kväll. Han var dock nyfiken på hur många som hade tänkt att äta och dricka där. Hans tanke var att erbjuda ca: 5st. Olika rätter och var då villig till att lämna någon typ av rabatt. Erbjöd mig att ställa frågan här på forumet. Så skrik till om ni har planer på att äta på motellet någon av kvällarna eller båda. Detta är givetvis inget bindande. Vore trevligt om vi blev många. Jag och familjen tänkte äta där båda kvällarna iaf!
_________________ L-P Johnsson |
||
|
Re: Sjögestad Motell och Restaurang - Springbreak Mantorp 20
Jag bokade ett rum för tre idag, men han som jag pratade med yrade om att dom stängde 18??? Men vi vill gärna äta middag på lördag kväll om det är öppet! _________________ Stefan Löfström BMW 320is -90 BMWSC #719 |
||
|
fredag kommer det garanterat att vara öppet till typ 10-11, vi har möte på sjögestad med följande middag på kvällen så nåt annat går bort
Det var säkert bara ett slags missförstånd.
Ni vet väl att Sjögestad finns på ansiktsboken! http://www.facebook.com/pages/Sjoges _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
|
_________________ Viktor Örtegren Schmiedmann Sverige Viktor@schmiedmann.se Projekttråd BMW M4: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=101137 |
||
|
Synd jag inte fick svar på min mailbokning, för idag när jag ringde så fanns det 2 bäddar i del av rum i korridor med gemensamt badrum, för nästan samma peng, nje, lite behagligare vill jag nog ha det, suck, frågan är vart man ska bo då
, antingen tält eller så blir det bara en dag, hmmpf, tält är inte lockande med tanke på vädret vi haft de senaste vårträffarna
_________________ Viktor Starkman |
||
|
Jag tror jag har en säng över på sjögestad fre-lör och ev även lör-sön men det kan jag inte svara på förrän imorrn. (har dubbelrum och nyttjar bara en av sängarna)
Givetvis ställs den till förfogande om så önskas i sann rejsaanda
Re:
Skulle haft ett rum med brorsan nämligen, därför det blev svårare , kanske får dumpa han i värsta fall
Men jag anmäler mig som frivillig ändå, han var osäker på om han skulle vara båda dagarna tror jag. _________________ Viktor Starkman |
||
|
Jag skickade oxå en mailbokning men utan att dom respondade. Nu verkar det fullt.
Kanske skall BMW klubbarna se efter ett större ställe nu när träffen är större? (det är trots allt bara februari och det lilla motellet är fullt redan nu...) _________________ Stefan Larsson |
||
|
Det har jobbats lite på detta men det rann tyvärr ut i sanden och jag håller med dig Stefan. Vi hittade ju ett väldigt trevligt place till avslutningesfesten inte så tokigt långt borta. Sen fanns det väl gott om boende i Linköping.
Jag tycker det är skoj om vi i framtiden kan hitta ett större gemensamt boende. _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||
|
Vi är minst två (kanske 3) som vill äta där båda kvällarna! :-)
Nu är man glad att man bokade rum i oktober förra året :-P _________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
||
|
Re:
Fler kommer att reagera så här. Tror nog styrelsen i både BMW Sport Club och BMW Club Schweden får ta på sig lite av det här. Ni anordnar största vårträffen i historien, och det är en flerdagarsträff. I stort sett alla behöver bo över. Att då inte kunna framarbreta ett förslag där alla kan samlas på ett ställe framstår för mig som underligt. Framförallt så blir inte "vi-känslan" större... av det här. Det är 3 månader kvar, ni hinner ännu med vad ni borde ha gjort
Jagvet det är hårda ord, men jag står för det. _________________ Stefan Larsson |
||
|
Jag ser det som så, jag ville bo på sjögestad för att det är nära, jag är inte sugen på att betala dyrt för ett hotell som sen ligger 3mil bort, nje, så rik är jag inte, för det är bara att inse, hotell är riktigt dyrt i sverige jämnfört med neråt i europa, jaja, bara gilla läget, bara frågan hur man ska bo, annars får jag väl åka hemifrån varje dag,"bara" 14mil
, hmmpf.
Det finns ju ett bed and breakfast väldigt nära banan, man åker in förbi macken en bit in bara, men det verkar inte vara stort så det är säkert fullt där med, dyrare är det också, men jag skickade en förfrågan, men är ganska förberedd på att det är fullt. Edit: filbyter i Linköping finns ju också, billigare dessutom, är ju 2.2mil bort men bara motorväg, vet ju dock heller där om det finns nått ledigt, det märker jag förhoppningsvis imorrn. _________________ Viktor Starkman |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2 >> 1 besök senaste veckan (7665 totalt) |