Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 9561 besök totalt |
Finns det intresse att köra på Kinnekulle med SSi 28/8?
Hej! Jag klurar på att plocka med ett begränsat antal chaufförer från rejsa.nu till våran träff på Kinnekulle den 28:e - ni som var med på FMCS träff i juli vet vad det rör sig om (så mycket körning under kontrollerad form som det går att få). Tyvärr är vi inte SBF-anslutna - men arrangemanget är seriöst dock. ![]() Säg att vi är intresserade att ta med 10 bilar - vilka är definitivt game? Dagens Schema 8:00 Anmälan (se till att vara i god tid då tiden för körning på banan är tämligen begränsad) - flaggvaktsregistrering, besiktning 8:30 Förarmöte (missar du detta körs vid behov ett kortare förarmöte vid 12) - Genomgång av regler, flaggor, säkerhet samt utdelning av giltigt banmärke. 9:00 Följevarv!! TVÅ LÅNGSAMMA VARV i kortege efter ledarbil runt banan, därefter direkt in i depå så att samtliga förare har sett hela banan innan körning påbörjas. Ej hjälmkrav, däremot bälte på. 09:30 Fri bankörning Nybörjare, flaggvaktspass 1, omkörning på raksträckor, lugnare tempo. 10:30 Fri bankörning, erfaren, flaggvaktspass 2. 11:30 Prova på, flaggvaktspass 3, OMKÖRNING FÖRBJUDEN! 12:30 Fri bankörning nybörjare, flaggvaktspass 4, omkörning på raksträckor, lugnare tempo. 13:30 Fri bankörning erfaren, flaggvaktspass 5 14:30 Fri bankörning nybörjare, flaggvaktspass 6, omkörning på raksträckor, lugnare tempo. 15:30 Fri nankörning erfaren, flaggvaktspass 7 16:30 Avslutning, genomgång, summering och synpunkter. /J - skall bara verifiera tiderna med Lars-Erik....jag norpade förra årets upplägg... ![]() |
Klart intresserad (jag har inte hittat nåt annat jag ska göra den lördagen, än).
300:- som på Gelleråsen? Jag kommer iofs behöva skifta hjul VF flera gånger under dagen, det börjar bli grunda 'mönster' nu. Ska vi börja med en Intresselista som för Gelleråsen (dvs citera listan och fyll på)? 1. Niklas Falk 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. |
Thanks for the invite, I already have other plans for that week-end
![]() Just want to encourage people here to participate, last time with FMSC at gelleråsen gave a lot of disciplined driving time and it' will probably be the same participants at Kinnekulle. Thanks for the opportunity ![]() _________________ Vincent Mannent Porsche 964 3,3T |
Det här var ju ett frestande erbjudande...
![]() Tål att tänkas på... ![]() |
Jag har redan anmält intresse vi PM men skriver in mig på listan då.
![]() 1. Niklas Falk 2. Klas NSX 3. Joachim osbeck 4. Samuel Lindkvist 5. 6. 7. 8. 9. 10. |
Jag kommer gärna
![]() 1. Niklas Falk 2. Klas NSX 3. Joachim osbeck 4. Samuel Lindkvist 5. Johan Sjölinder 6. Maciek Matwiejczuk + Jonny Ekström 7. 8. 9. 10. _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
Kul att det verkar finnas intresse!
![]() Ett litet förtydligande - vi kommer inte att tillåta passagerare förutom på "prova-på" (samma krav som på föraren, heltäckande bomull, eller flamsäkert och hjälm), och avsiktlig drifting är totalt verboten. Inte för att jag tror att någon härifrån har några problem att respektera vårat upplägg - men det kan vara bra att flagga i god tid så inte någon åker dit för att ha med sambon/polaren/etc bredvid, driftandes hela dagen. ![]() Bra initiativ med listan - fortsätt sätta upp er på den. /J |
officiell tråd för arrangemanget på våran bbs, med "reglementet" och lite allmän info vad det lider.
http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php /J |
Jag sätter upp mig och Johan B!
1. Niklas Falk 2. Klas NSX 3. Joachim osbeck 4. Samuel Lindkvist 5. Johan Sjölinder 6. Maciek Matwiejczuk + en kompis till mig om det går bra(han är inte med Rejsa.nu) 7. Johan B "blixten" 8. Nisse Classon 9. 10. _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
ahha
![]() ![]() 1. Niklas Falk 2. Klas NSX 3. Joachim osbeck 4. Samuel Lindkvist 5. Johan Sjölinder 6. Maciek Matwiejczuk + en kompis till mig om det går bra(han är inte med Rejsa.nu) 7. Johan B "blixten" 8. Nisse Classon 9. Lars Eriksson 10. _________________ Lars Eriksson S4ORCE Audi S4+ -99B Widebody |
1. Niklas Falk
2. Klas NSX 3. Joachim osbeck 4. Samuel Lindkvist 5. Johan Sjölinder 6. Maciek Matwiejczuk + en kompis till mig om det går bra(han är inte med Rejsa.nu) 7. Johan B "blixten" 8. Nisse Classon 9. Lars Eriksson 10.Henrik Inhammar,om bilen klarar av superstage 20/8 ![]() |
Jag kan meddela att vi bestämt oss för att låta lite rutinerat och seriöst folk från Rejsa komma och förgylla våran träff.
![]() De 10 som anmält sitt intresse kan känna sig spikade, kan ev. vara diskutabelt om det kommer något hårigt (enligt min smak och tycke ![]() 300:- /ekipage kostar det för hela dagen, korvnasare skall finnas på plats, camping körs både före och efter eventet (utanför banan på fredagen, och på Kinnekulle camping mellan lördag/söndag). Tråd inför (regga er gärna på våran bbs) http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php /J |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3, 4 >> 9561 besök totalt |