| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
F5 Bankörning 11/9...... Kommer du?
|
1, 2, 3 >> 5 besök senaste veckan (4701 totalt) |
|
Klippans Motorsport klubb bjuder in er till bankörninhar på F5 i Ljungbyhed, vi har bokat upp lördagen den 11/9-04 och vid extremt dåligt väder har vi 12/9-04 som reserv. Insläppet startar kl. 08.00-08.15. Därefter sker en besiktning av er bil, batteriet för ej sitta löst, fordonet får ej ha några läckage och lösa föremål får ej förekomma i bilen. Bilen måste vara besiktigad, skattad och vara minst trafikförsäkrad för att få köras på banan.o:B:S Fösäkringen på din bil vid bankörning kan vara ogiltig vid frågor kontakta ditt Försäkringsbolag. Förare måste ha minst B- behörighet och skall ha heltäckande bomullsklädsel, handskar och hjälm av typ mc och moped, all utrustning medtages. Efter besiktningen har vi ett förarmöte där vi går igenom regler, sen kör vi två varv runt banan s.k. följa John. Bilarna släpps sedan ut på banan. Banan är en SBF godkänd bana med banlicens. Ingen lunch paus förekommer men möjligheten att lämna området finns hela dagen. Träffen varar till kl. 17.00. Inne på området finns lättare förtäring till självkostnadspris. För att få vistas på området skall man vara medlem i Kmsk, medlemskap kan lösas på plats. Pris för att bli medlem är 200:- och för att köra 300:-, så är du medlem betalar du endast 300:-. Anmälan till att köra görs genom att sätta in pengarna på bankgiro nr. 5126-2913 senast Fredagen den 3/9-04 glöm ej att ange namn och eventuellt medlems nr. på inbetalningskortet.Klubben tar in maximalt 60 bilar till körningen och klubben måste ha minimum 35 bilar föranmälda för att körningen skall bli av. Har ni några frågor angående banan så hör av er till ola olsson som har erfarenhet av banan. Har ni andra frågor gå in på vår hemsida, http://kmsk.mine.nu Med vänliga hälsningar Klippans Motorsportklubb. ordförande Stefan Elg tfn 0739-225330 Träffansvarig ola olsson tfn 0703-188184 _________________ Stefan Elg ordförande Klippans MsK Saab 9-3 Aero (Nordic Steg 3) Opel GSi 16v Cab Golf GTi 8v |
||||
|
Gött att höra.... Hoppas på massa folk denna dång!!!
Rash & Zyxx: Skall jag hålla inne era pengar oxo till nästa gång? Mvh Stefan _________________ Stefan Elg ordförande Klippans MsK Saab 9-3 Aero (Nordic Steg 3) Opel GSi 16v Cab Golf GTi 8v |
||||
|
Det har bara varit en gång sen du var där sist, för du var väl där i våras? Förra gången blev nämligen inställd. Senaste gången det kördes så var jag bara där och tittade och de skillnader jag såg var att det runt depån så lite annorlunda ut. Bl.a. så var "slalombanan" borttagen. Sen var den första chikanen lagd åt andra hållet så att flaggposteringen var på insidan av banan istället. Men den största skillnaden var att många däck hade ersatts av koner.
_________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||
Körde också vid detta tillfälle och tycker att den bansträckningen var kanon! _________________ Rikard Ahlin |
||||
|
kommer så klart
kan ju inte annat än att hoppas att det blir av denna gången. kommer med budjet räsern, den behöver testas lite till innan vintern så man vet vad som ska göras när kylan kommer. räkna med mig jag kommer ps tyckte om den nya bansträckningen så behåll gärna den mvh dennis _________________ Dennis Hansson Lärare fordonsprogrammet Ängelholm Förare/mek Guldgossarna Racing |
||||
Jag ska försöka att hinna med att få ordning på BMW`n tills dess. Oplen måste först och främst fixas till Kinnekulle. Får hopas att jag hinner. Det största problemet inför bankörningen är väl att jag inte har riktiga däck > >
Har inte riktigt råd med det nu pga mycket grejer til oplen. Just nu så har jag ett par 14" stålfälgar med sletena vinterdäck......
Vi får se vad som kan hända tills dess. Ha d
|
||||
ok, låter ju bra. Innan var det toktrånga chikaner kombinerat med dragracing (om jag får överdriva lite )
_________________ Pär Hylander |
||||
|
Klar att man kommer.....
Stefan: behåll mina pengar från förra gången (som inte blev av) _________________ Staffan Lindén Nuvarande banbil: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=34343 Före detta banbil: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=31967&highlight= |
||||
|
Verkar lovande denna gång.... 2/3 delar av vårt krav på 35 Bilar.......
Ni som inte anmält er... Gör det NU!!!!.Sätt in pengarna på Bankgiro 5126-2913 ange namn adress.Endast 400:- för en heldag på F5 (om man inte är medlem eller vill bli det ,medlem betalar 300:- ,Icke medlem men vill bli 500:- då ink körangit). Mvh Stefan Elg Mer info http://KMSK.MINE.NU Eller Klippans_motorsport@hotmail.com eller 0739-225330 _________________ Stefan Elg ordförande Klippans MsK Saab 9-3 Aero (Nordic Steg 3) Opel GSi 16v Cab Golf GTi 8v |
||||
När ska pengarna vara inne senast? Eller går det bra att betala på plats? _________________ --VVTS-- |
||||
|
om pontiacen bara kan hålla ihop någon gång och motorn får för sig att börja gå bättre så dyker jag upp... men jag lämnar gärna besked så sent som möjligt
|
||||
_________________ Joakim Winkler Miata -91, 300ZX -91, Laguna Coupé -09 |
||||
![]() |
Inför träffar
|
1, 2, 3 >> 5 besök senaste veckan (4701 totalt) |