| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 -87
|
1, 2, 3 >> 8 besök senaste veckan (13496 totalt) |
|
BMW M3 -87
Detta är nu min 3:e M3 E30....det går visst inte att slita sej från dessa
Intagen till Sverige -88 av Köhler Racing Diamantsvart Motor: 8600 mil Större luftburk Evo2 GreenCotton filter Portad topp,andra kammar,ändrat spjällhus + lite till (allt utfört av Köhler Racing) effekt: tillräckligt Chassi: BMW Grupp-N camberplattor BMW Grupp-N chassi, fjädrar, stötdämpare BMW Grupp-N Bussningar Fälgar: 2 uppsättningar 15 & 16"BBS + en uppsättning med R-däck 16" Övrigt: Evo 2 Front Evo 2 vinge bak Evo 2 Luftintag till bromsar Annan utväxling i bakaxel (okänd än) mm.
_________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||
Kanske på onsdag om det finns tid....ska ju iväg till Spa på Formel 1 på natten så jag vet ej om jag hinner..
_________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||
|
vilken bra bild va??jag som hade några..hmm..lägger ner detta nu ikväll..e nog för trött..å ska upp vid 04,00 inatt & åka till Västerås..*suck*..godnatt..om någon vill hjälpa med att lägga upp bättre bilder så hör av er..
||||
|
Fredric, klart jag kan hjälpa dig och ordna deta där med bilderna! Säkert fler som kan det här med! i helgen kan vi säkert kika på det! PM:a mig nått i helgen så ska vi se vad vi kan göra!
_________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||||
|
dags för lite uppdatering här kanske...på denna sida http://www.m3e30.se/ finns nu liter bilder på bilen under mitt namn
Ska beställa en båge till bilen snart åxå. _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||||
|
Janne...japp..bara bottenplattan kvar nu..
...Måste ju byta gummi åxå efter våran lilla lekstund.. jag e ju inte vad att åka så fort.. Behöver du Plastic Padding till din så hör av dej..
||||
Du tänkte nog på M3 Sport Evolution..
_________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||
Plastic Padding det var nästan ett slag under bältet
Ska till Ullared imån. Ska du med? vi sticker efter 16,00 _________________ Jan Ekehage |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 -87
|
1, 2, 3 >> 8 besök senaste veckan (13496 totalt) |