| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Foruminfo/frågor
Nya användarfinesser!
|
1, 2 >> 3284 besök totalt |
|
Nya användarfinesser!
Jag har gjort lite nya möjligheter att se alla trådar som uppdaterats som man själv skrivit i den senaste veckan eller dagen. Titta OCH PROVKÖR söklisten längst ner på sidan! Dvs där det står: Allt sen senast / 1 dygn bakåt || Mina 1 dygn / 1 vecka bakåt Tänkte ni skulle få en chans att kommentera det hela innan jag även lägger den i söklisten längst upp osså! _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Re: Nya användarfinesser!
Yes! kanon funktion då man lägger näsan i blöt i många trådar! Thanx!
Jag visste att du kunde fixa det på ett eller annat sätt.
Kanon
Vad skiljer allt sen senast och alla olästa? Som det ser ut nu så fungerar de likadant. |
||||||
_________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Nej, det ser ju jättebra ut. Frågan är dock varför du känt dig tvingad att ta bort 2 och 8 timmars olästa. Med tanke på allt som skrivs på denna Thoméska gåva till biltokar så är 2 resp 8 timmars-varianten rätt kramgo.
Funkar de inte ihop eller utnyttjas de endast av mig..? |
||||||
Det var väl ett ramaskri om detta jag ville kolla av
Enda anledningen är att det är attans trångt däruppe för texten.... _________________ Magnus Thomé
|
||||||
håller med.... Och då för att få plats så kan du flytta ner istället "logga ut och Inställningar" till nederst på sidan , för dom använder man ju sällan ändå........ Och då kan man lika gärna gå ner på sidan för att hitta dom. |
||||||
Jo... vart inne på de tankegångarna... Men nya användare kommer ha svårt att hitta sin inställningssida då.... jag klurar lite. _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
|
||||||
Jag gör som jag brukar, kastar ur mig en massa ideér och springer min väg. Av nån anledning tycker jag att "Allt nytt sen senast" fungerar mycket bättre än gamla "olästa". Om det är samma kod så har den iaf ett bättre namn nu. Det är bara att börja på sidan 4 (många inlägg på en dag |
||||||
|
Fyra är bra. Sex känns...fel. I alla fall efter äktenskapet.
Sex med två till hade vi ju innan, och det var ju inte illa. Vi har ju iofs inte testat en tolva ännu, dvs en äkta smörjgrop! Åhhh. Dessa engelska...ständigt fuktiga...maskiner. Vilddjur... Lägger ner i F1. Ni vet...
2/6/12/24 ? 2/8/24 ? Känns kanske lite bättre med fyra alternativ istället för tre. Om du dessutom som i ovanstående exempel tar bort mellanslagen så sparar du ju lite plats. |
||||||
Som jag letade efter Logga ut nu... Att ha funktioner längst ner när man har såpass mycket info så att man måste bläddra ner är egentligen nono och är inte användarvänligt, särskilt saker som Forumfrågor som nya användare kan tänkas vilja läsa. Det är kanske dags med 2 menyrader upptill där man har samlat det som är i mitten (Allt nytt sen senast eller 2 / 4 / 24 timmar bakåt Mina inlägg 1 / 3 / 7 dygn bakåt ) i en som man ev. kan välja om man vill se eller inte i sina inställningar. Edit: Eller så kanske man kan lösa det så att när man står i Forumlistan så finns det en "Logga ut"-länk högst upp, är väl oftast där man står när man vill logga ut, då man ser att det inte är gult någonstans (eller i de forum man är intresserad av). _________________ Bo Eliasson Det är kul att köra fort. |
||||||
|
Hemma har jag 1600*1200 i upplösning vilket ger en hel del plats för mera text och länkar.
Men på jobbet har jag en dator som kör 640*480 och en som kör 800*600, där är det för trångt nu. Får scrolla sidledes i trådarna. Men jag får ju inte surfa på jobbet så det spelar mindre roll..
_________________ /Anton Lillsund |
||||||
Men man blir ju automatiskt utloggad om man springer ifrån datorn i mer än en timme, kan du inte ändra det till åtminstone två timmar, Magnus?
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
![]() |
Foruminfo/frågor
Nya användarfinesser!
|
1, 2 >> 3284 besök totalt |