| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Foruminfo/frågor
Snart 2-årsjubileum! Väldans vad tiden går!
|
1, 2 >> 4301 besök totalt |
|
Den 3'e november 2002 släppte jag Rejsa.nu i dess nuvarande skepnad. Att det redan gått TVÅ år känns helt overkligt! Vill tacka alla trevliga männsikor som förgyllt och förgyller tillvaron här
Nov 2002 såg det ut såhär: http://web.archive.org/web/200211211
_________________ Magnus Thomé
|
||
|
Man får skämmas att det tog nästan två år att hitta hit...
Måste vara den bästa siten för oss som gillar att gasa (å svänga!!). _________________ Roger Näslund Datsun 240Z -73 Blivande banbil Datsun 280ZX -80 Sommarbil Ford Probe GT -93 Såld |
||
|
Tiden går fort när man har roligt som sagt...
har snart också varit här i två år och inte kört ett enda varv på bana det är nästan så man skäms.
Men det har varit mycket inspiration...
Hur många man-år har du lagt ner på rejsa.nu Magnus? Antagligen mer än 2, eller?
_________________ Miata ND -17 & Ford Focus -05 Över 60 och leker fortfarande med bilar |
||
|
|
||
|
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
|
Jag antar att fler än jag fått livet påverkat av forumet. Utan rejsa hade jag knappast haft en Opel i garaget. Det hade antagligen varit nåt klumpverk från BMW istället för en plastbil.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
Jag instämmer. Jag hade väl troligen aldrig kört mer än den första familjekörningen på Knutstorp tillsammans med BMW CS, för drygt ett år sen och jag hade säkert inte haft två bilar osv osv. Tack till Magnus! Tack till alla användare på forumet!
_________________ /Anton Lillsund |
||
och jag kanske hade hunnit fixa i ordning min Seven om jag inte suttit vid datorn och häckat...
Nää, skämt åsido. Rejsa skänker verkligen många trevliga stunder. Min kunskapsnivå och mitt allmäna medvetande om allt som har med slalom och banåka har höjts många snäpp sen jag började ta del av allt som dryftas här.
|
||
![]() |
Foruminfo/frågor
|
1, 2 >> 4301 besök totalt |