Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2990 besök totalt |
Hjälpa varandra med transport av grupp-köp rejskattarna.....
Hej! Ja som ni säkert sett så har ju "Dude" fixat ett gruppköp av racekattar! Nu har de anlänt till honom i Huddinge, och frågan är då vem som råkar ha vägarna förbi och kan ta med ett gäng till de andra medlemmarna där hemma? ![]() https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Jag bor själv i Göteborg och undrar om någon göteborgare som har vägarna förbi Dude, kan tänka sig att ta med de andra kattarna som de andra göteborgarna beställt? ![]() De som är från Göteborgs trakten är: (om jag inte missat någon) Nisse977 Dea Patrik R Maciek Matwiejczuk Samson Paaasen RS 1800 om ingen ska upp dit kanske Dude kan lägga allihop i en låda och skicka med bussgods till oss? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||
Hur stor plats tar en göteborgslåda? Jag ska skicka mina fjäderben från Årsta med lastbil som jag ordnat. Kanskekanske kan jag smöra lite o be de ta med en låda katalysatorer. Men då hamnar de i Halmstad.
|
||||
Lunch? ![]() Löste sig med kåpan förresten (det är den jag ska hämta i Jönköping ![]() ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Tja, skulle funka... beror på vilken tid du har tänkt att droppa förbi Jönköping... jag är ändå i stan hela helgen då jag tänkte åka hem och hälsa på de gamle (päronen) nämligen. Ahh, bra det. Undrade hur det hade gått eftersom jag inte hört något mer ![]() Till alla suktande GBG-rejskatsägare, bara höra av er efter söndag så ska leverans vara möjligt sen. ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Japp jag hör av mig! ![]() Ps. Kan du pm'a ditt mobilnr? _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||
Samma här ![]() Kanon att det går å lösa på detta sättet ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||
PM:a? Äh.. jag finns på både Eniro och Hitta så jag är inte rädd för att säga mitt nummer
![]() nolla sjua nolla sjua nia nia etta sjua nolla nolla.... dvs 0707-991700 ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Bruksbil á la gula koni, större bromsar, nya bärarmar och allt sånt is running and looking good ![]() Du lär nog se den när du hämtar kissekatten ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Gött mos! ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||
Linköping passerar jag på söndag f.m. + e.m. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
Nisse977
Dea Patrik R Maciek Matwiejczuk Samson Paaasen Är det ngn som är glömd av GBG:arna? Vilka fler vill ha leverans på vägen Sthlm-Jönköping. Skriv namn, tel och ort här i tråden. Jag kollar tråden Söndag morgon innan jag drar ![]() Axe Nyköping F.m _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2990 besök totalt |