Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (7669 totalt) |
2007-05-18 SVKG Bankalas Kinnekulle Ring
Nu är det snart dags att ta ut och lufta våra sportvagnar på racerbanan. Vårt traditionella "Bankalas" går återigen av stapeln på den spännande och krävande racerbanan Kinnekulle Ring strax utanför Götene. Programmet är späckat med en mängd olika racingaktiviteter för att passa alla smaker. Vi har allt från fri körning med resp. utan passagerare, till den populära lagtävlingen SVKG 60-minutes, där vi kör ett entimmarslopp med förar- och/eller bilbyte. Inbjudan | Anmälan Edit:
|
||||
och det lär jag oxå göra!
Frågan är bara med vilken eller vilka bilar... ![]() om vi ska köra race på samma bana på lördagen så får nog racingbilen följa med oxå. Får hoppas det blir mer körning med den än vid förra årets Bankalas... ![]() _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||
Verkar tyvärr som jag missar Bankalaset i alla fall...
![]() Ska köra ERCup race på Falkenberg samma dag. Varför lägger dom ett race på en fredag...? ![]() _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||
Jag hade tänkt komma till bankalaset och 60 minutes...men hur funkar det - är det upp till mig att hitta ett lag eller kan ni tänka er att placera mig nånstans med några andra glada amtörer?
![]() ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
Re:
De viktiga är att det kan ske riktiga komiska överlämningar av "stafettpinnen" (jisses va fult man springer när man suttit och kört en kvart). ![]() Handikapptiden för laget beräknas av kvaltiderna för ekipagen så samtliga ekipage (kombinationer av förare+bil) som skall delta måste skaffa kvaltid. Det är bara att snacka sig in i nåt lag eller starta ett eget, du är ju inte direkt tystlåten av dig... ![]() |
||||
Re:
![]()
Va, jag som är så tyst och försynt? ![]() Det ska nog lösa sig ![]() ...då ska vi se...anmälan? där, toppen, vi hörs! ![]() ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
Jag har naturligtvis glömt att meddela när vi anser att det är ordinare anmälan respektive efteranmälan (mot 100:- extra).
|
||||
Re:
|
||||
|
||||
Re:
![]() |
||||
![]() |
Inför träffar