Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2717 besök totalt |
Sommartorpet
Kan detta vara nått!? Inrednings tips ![]() ![]() http://forums.corvetteforum.com/zero _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||
Äh jag har bara Opel 1900kolv+stake och ett turboagg liggandes välpolerat på hyllan..
En del ser inte det snygga i det.. konstiga människor.. _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
Jag har alltid varit sugen på att ha en hane och en hona från en skruvkompressor som ljusstakar. Min morbror har en uppsättning som är polerade och dom är ruskigt vackra
![]() ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||
Faktum är att jag fick ok från sambon på att ha en motor i vardagsrummet. Hade en turbofyra från saab över (hmm två faktiskt) samtidigt som jag var grovt vilseledd av Saabsekten. Som tur var lyckades jag konvertera till Audi innan jag hann putsa upp motorn och parkera den i vardagsrummet....
_________________ Mvh Mathias Södergren |
||
Stackars sambo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||
Sånna soffor har jag sett på skroten nån gång
![]() Fast den saknar fälgar o däck.. kanske ett vackert fjäderben o polerat bromsok? Ser så tomt ut som den är på bilden _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
Appropå soffor.
![]() En blå.. ![]() Kanske en Corvette -57? ![]() Eller en Chevy -57? ![]() Kolla in CORBIN.COM för mer smaskigheter! _________________ /Nicke Lindgren |
||
Kan inte kontra, men väl spä på idiotin.
![]() Förra sommaren hade jag 4 helt nyrenoverade och skinande Alpina 7x16" stående i vardagsrummet utan däck på klassiskt reklammaner (två liggande med två stående i). Det var inte många som inte idiotförklarade mig totalt. Jag tyckte det var vackert. ![]() _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||
Inte mycket att komma med i detta sällskapet, men jag har Bibendum hängande på väggen i sann truckerstil.
Ni ev. rejsare som inte vet vem B. är ombedes att söka på ex.vis Google. ![]() _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 2717 besök totalt |