Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 38 besök senaste veckan (5077 totalt) |
2008-07-24 Mittsverigebanan
Banåkning på Mittsverigebanan Torsdagen 24/7 (Dag). Både för bilar och MC (inte samtidigt dock ![]() Pris 500kr Anmälan här eller på tel till mig eller Michael. Niklas 070-630 21 75 Michael 070-796 05 28 |
||||
2008-07-24 Mittsverigebanan
Kul att det händ något på banan som kan förknippas med motorsport och inte bara loppmarknad för äldre damer, trimmade mopeder samt hemkapade volvo cabbar. > ![]() Klart vi kommer har ringt runt i Porsche gänget, jag ställer mig fört i kön. ![]() 1. Håkan Solander Porsche 911 RS _________________ Håkan Solander |
||||
Re: 2008-07-24 Mittsverigebanan
Jag är nog i krokarna på torsdag... Kommer kanske förbi och kikar och ljuger lite om jag har möjlighet. ![]() |
||||
oj va kul det hade vart å köra på den banan..
men har ju en 75mil eller nått sånt enkelväg.. Vad är det för krav på bilar!? Behöver dem vara besiktigade å sånt!? Körning från kl? till kl? _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||
Re:
För att alla ska få åka så mycket som möjligt vill vi inte ha för många anmälda. Men i ärlighetens namn så brukar det vara svårt tyvärr att få träffar på Mittsverigebanan att bara gå ihop, så att vi slår i något tak tror jag inte. (möjligen nu när vi även tar in hojåkare) Men vi ser helst att man anmäler sig innan och inte bara dyker för att kunna hålla lite koll. Vi har inte satt någon sista dag för anmälan, men ju tidigare desto bättre. Om du inte vet förräns dagarna innan om du kan komma så får du naturligtvis vänta med anmälan. Problemet är om alla väntar med anmälan till sista stund då vågar man tillslut inte hyra banan. Ring mig gärna om du vill bli "sen" med anmälan. ![]() |
||||
![]() ![]() |
||||
Gör det, har du inte Clion och hovfotografen med dig ? |
||||
Re:
75 mil är lugnt, jag har över 100 till Rejsa träffen (om jag nu åker pga deras strulande med datumena). Banan är hyrd mellan 8-17. Ang obesiktigade bilar så Micke svara på det. Men det borde gå att ordna. |
||||
Nä varken Clio eller sjua, åker sur-tjänste-vovlo... Och fotografen är hemma... (Men jag har nog en kamera med mig... kanske kan ta några bilder om vädret är ok och så...) |
||||
![]() ![]() |
||||
Re:
Klart grejerna är i ordning! Redan kört x-antal träffar år med den bilen (golfen) Funderar dock på om man inte skulle kört med Diesel rykisen i stället (skodan) För att slippa åka biltransport i 140mil TOR. Får se hur det lirar med andra grejer som skall "hinnas" med! Men som sagt hade vart ball å kört där! _________________ Tobias Svenrot Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon! |
||||
Vem kontaktar jag för att få träna där nån gång? Jag kör ju i Formel Ford och har ju inte direkt någonstans att träna då jag bor i Boden, nu tränar jag i finland några dagar innan en tävling på olika banorna.. Men vi sitter här jag och Teamet och funderar hur man skulle kunna få prova köra mittsverige banan
![]() Mvh Tomas _________________ Tomas Berg |
||||
Tomas ! Ring o fråga nån av ovanstående ![]() _________________ Michael Öhrström |
||||
|
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 38 besök senaste veckan (5077 totalt) |