Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 10067 besök totalt |
Bankkortsmotiv (Nördvarning!)
Kanske är det egentligen en off-topic grej? Flytta detta isf. ![]() Jag är hursomhelst på jakt efter en bra ringenloggabild. Jag har nappat på Handelsbankens möjlighet att ha ett personligt motiv men är inte nöjd med resultatet. Handelsbanken accepterar tyvärr inte Vitt, Guld eller Silver på kortet. Så efter lite olika test (med bla. ett BMW-vitt kort med en Grün ring på) som ratats av banken fick det bli ett helvetes-svart kort med en Grün ring. Är det någon har en bättre bild så man skulle kunna få det hela lite tydligare/fräckare? ![]() ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Vad är det för fel på Google
![]() ![]() Nörderi är härligt ![]() ![]() |
||||||
|
||||||
Haha klockren idé!! I en annan tråd här på rejsa länkas till en vektoriserad version av ringenloggan.. Med den och lite flinka fingrar borde det gå att trolla ihop en skysst bild!
Jag hade lätt kopierat dig om skandiabanken tillät personifierade bankkort ![]() |
||||||
Jag har redan gjort exakt samma sak. Hämtade bilden från https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
Mitt kort är helsvart med vit bana, blev grymt snyggt. Kan försöka lägga ut en bild någon gång. |
||||||
Re:
Ja, här i vår egen skyddade verkstad går det väl bra? ![]()
Ja, det är där problemen börjar. Bilden måste ha en upplösning om minst 1050 x 672 pixlar. Det man hittar man på Google är inte stort nog för att passa dessa krav. Bilden måste också vara i JPEG-, GIF-, TIFF-, eller PNG-format och filstorleken får inte överskrida 4MB. Dessutom vill man gärna ha ringen i korrekt ![]() ![]() Jag hade gärna tagit den här bilden som är riktigt cool. Men den är för liten. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Re:
Förstora upp? Jag testade att köra upp den till 1218x1008 (3x på varje ledd) Blev inte allt för tokigt. Dessutom så trycks den ju ändå ner till kreditkortets storlek sen. _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||||
Re:
Jaha Pierre, då får jag nog hålla dig skyldig till att jag suttit halva kvällen och kollat bilder!! ![]() Var är denna tagen? ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Lilleman, du får lära dig stava, Wehrseifen heter det ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
Vassego ![]() ![]() |
||||||
Re:
Det var så lite så ![]() Shit, såg först inte att det var från ett lir ![]() |
||||||
Re: Bankkortsmotiv (Nördvarning!)
Byt bank! ![]() På SEB kan du få Mestro kort samt presentkort designade efter eget önskemål. Några exempel Presentkortet: http://www.seb.se/presentkortet ![]() Mestrokortet: http://www.seb.se/pow/wcp/index.asp? ![]() Kul med båda bilarna på bild, synd bara att det är så få bilder med dig i täten... ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() BMW M3 E92 -10 |
||||||
Re:
står längst ner till höger på bilden ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 10067 besök totalt |