| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2009-04-10 Premiär Sviestad OBS! Ny tid 11:30-15:30
|
6210 besök totalt |
|
Nu börjar det dra ihop sig inför den första prova på körningen på Sviestad 2009. Långfredagen 11:30-15:30 är det som gäller. Lär väl som vanligt bli riktigt mycket folk, misstänker att det rycker i gasfoten på fler än mig
|
||||||
|
Re: 2009-04-10 Premiär Sviestad
Går avancerad förarkurs på Sviestad den 9:e men ska banne mig vara på plats den 10:e också. Har grav banabstinens som måste stillas.
På mig rycker det i gasfingrarna
Funderar bara på om man ska åka hem till Sthlm emellan eller om man ska övernatta någonstans. _________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||||||
|
Vilka tider är det som gäller?
edit: Letade lite på lms sida, 12-16
edit2: ännu blindare, stod i första inlägget... Ska nog sikta in mig på det o få bilen lite testad
_________________ Filip Åhrberg ----------------- Porsche 944 Turbo Cup 3.0l 16v |
||||||
|
Åh nu blir man sugen på att testa bana.
Kommer ju ändå vara i närheten.. Törs man ge sig ut med en standardgolf med 115hk eller kommer folk börja tuta på mig för jag bromsar upp?
Den är inte jätteslö men långt ifrån snabb... och hur många varv lär vanliga däck klara av? Antingen blir det Hakkapelitan friktion eller Pirelli sommardäck. Det är ju ganska kallt i april så det kanske funkar en stund? _________________ Tomas Frick Mazda Miata '91 |
||||||
|
Re:
Japp det är bara komma. Där finns infon http://www.lms.se/web/_pages/index_s _________________ Markus Jonsson |
||||||
Lite märkligt att räkna 12-16 som en heldag kan jag tycka men jag ska inte vara gnällig
R-däcken åkte på igår så jag är redo. Har dock inte riktigt fattat varför snön vräker ner utanför fönstret, R-däck är ju jättedåliga i snö
|
||||||
|
Re:
Det är dyrare att hyra banan på en helgdag sen är det en timme mer än måndagarna...
_________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||||
|
Vad tror ni? Kommer bli väldigt mycket folk va? Jag är supersugen, bara lite orolig att det ska bli bilkö runt varvet:)
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||
|
Du får väl försöka hålla undan lite så ska det nog inte bli nån kö bakom dig ...
Är det mycket folk så brukar dom köra kvartspass och bara släppa ut ett begränsat antal bilar i taget (15 eller nåt sånt). Det blir nog finfint. _________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||||
|
OBS! Ny tid: 11:30-15:30
Sen kommer vi ha en ljudmätningsutrustning igång under dagen då det är nya hårdare krav på oss för att dom boende i närheten har plötsligt kommit på att det finns i motorbana i Linköping som väsnas lite ibland.. _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||||
![]() |
Inför träffar
|
6210 besök totalt |