Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2, 3 >> 4312 besök totalt |
Lite layoutändringar
Säg till om det är något som funkar konstigt för er. Så här ska det se ut: https://rejsa.nu/stuff/screeenshot-2 _________________ ![]() |
||
Re: Lite layoutändringar
ojoj va rörigt det blev..... ![]() När jag klickar på "visa alla nya inlägg" längst upp till vänster så visas även de som jag läst sedan jag loggade in. Borde det inte vara så att de rensas bort när man trycker på knappen igen? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
Först så fattade jag inget, vilka ändringar?
![]() Då tänkte jag att det var för att jag kör med Firebird så att jag inte såg det hela. Fast sen kom jag på det. Min länk til rejsa.nu är https://rejsa.nu/forum/search.php?search_id=newposts&sid=7eb1ec41c633e8a84188ea08862beb68 och då får jag inte med vänsterramen. Den får förövrigt en horisontell rullist i Firebird. Inte så snyggt och bra... ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||
Det vänstra fönstret blir för brett för mig oxå. Och jag kör Exploder 5.
På min andra burk med 6.0 blir det bättre. Fortfarande en horisontell rullningslist dock. ![]() |
||
Lider jag med av samma problem som Lars Falk.
Du får antingen göra ramen resizeble, eller så får du tilldela dom procentuella storlekar. Men bäst tror jag nog att det blir om du gör en till ram under den övre ramen, eftersom med sidoramen som finns nu så är alla trådar med bilder efter den gamla maxbredden helt förstörda och oläsbara ![]() F.Ö. så höll jag på att få en chock när jag kikade in här, inget var sig likt... men blev juh lite virrig ![]() |
||
Nu behöver jag en större skärm!
Jag är ingen vän av ramar och skulle vilja ha den "intressanta delen" av forumet lika bred som förut. Antar att jag måste byta skärm då... ![]() Edit: Jag kom just på att jag kan öppna "visa alla nya inlägg" i nytt fönster. Då sparar jag några tusen... ![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
|
||
Jag backade tillbaka för att fundera på kammaren lite till. Mäkinen har ju en poäng och dessutom tyckte jag det var lite plottrigt än så länge....
Men jag vill att man lätt ska kunna hoppa mellan de olika subforumen. Återkommer ![]() /Magnus Thomé PS: En fördel var att listan med vilka forum som innehöll något nytt att läsa (gulmarkerade) auotuppdaterade sig själv en gång varannan minut :-) _________________ ![]() |
||
Nej nej! inte större - det räcker med widescreen! ![]() |
||
Jag gillar det också. Saknar det redan nu. Tycker att det gjorde det mycket lättare att hoppa mellan de olika avdelningarna.
Har iofs ganska stor skärm (21") _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||
Hmm.. använder man "Visa alla nya inlägg" så behöver man ju inte hoppa mellan "avdelningarna"..
( om man inte letar efter gamla inlägg, men då använder man ju "sök" istället... ) men som sagt... en rullist med tid som man kan se bakåt vore mycket hjälpsamt... ![]() _________________ MackeMaehlum |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
1, 2, 3 >> 4312 besök totalt |