Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 5207 besök totalt |
Var på ringen i helgen - med barnen :-)
Hej på er ![]() Jag är relativt ny här.... Är en halvgalen tjej som har vuxit upp med oljedoft i garderoben. Pappa är bilmekaniker. Biltokig, och har nu skaffat mig en BMW 323Ti Compact -98 så jag ska kunna ha lite kul när jag inte har barnen :-) och så har jag äntligen något att se fram emot på vintern, ICE!!!! Var på ringen i helgen, med barnen. Flicka 6 år, pojke 3 år. Båda motorgalna. Pojken i motorcyklar och flickan i bilar och meck. Tog först ett halvt varv med barnen för att se om de skulle bli åksjuka ![]() Blev 3 varv totalt, mellan allt annat :-) _________________ Naida Joelson //BMW 323ti compact -98 ![]() |
||||
Re: Var på ringen i helgen - med barnen :-)
Suck inte en till... Compactmaffian växer sig bara starkare och starkare... ![]() Nä, skojar bara. ![]() ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||
Re:
![]() ![]() |
||||
Re:
Jaa, de gillade det verkligen!! Fast Dottern blev lite sur när det var andra som körde förbi, hahhahha. Sonen blev som tokig när motocyklar körde förbi. Vi tog det väldigt lugnt eftersom det var första gången för barnen. Ville inte skrämma dom ![]() _________________ Naida Joelson //BMW 323ti compact -98 ![]() |
||||
Re:
![]() Min pappa är från ungern så när vi skulle dit och hälsa på där på somrarna så åkte vi klart på autobahn. Det var det bästa jag visste och då var det jag som skrek "FORTAREeeee pappa!!!!" ![]() Jag fattar inte hur vi har överlevt. Det var ju inget bältestvång då. Inga barnstolar. Jag brukade ligga i baksätet och sova, mellan varven ![]() _________________ Naida Joelson //BMW 323ti compact -98 ![]() |
||||
Välkommen!! Kul med lite fler tjejer här.
![]() Vilken snäll mamma du är. Blir lite inspirerad. Har själv varit på ringen en del, men eftersom jag är höggravid nu så är det lite "karantän", men vi räknar med att ta oss ner i sensommar/höst, fast då får nog beben inte åka med på banan (fast det har den redan gjort i min mage förra senhösten.. hi hi.. ![]() _________________ Anna Eriksmo Porsche 911 SC -82 Mercedes Benz C180 -07 |
||||
|
||||
Re:
Nej fy fan. Tänk, man ligger på för vad man vågar, visar stolt upp sin bilkontroll, och dom ropar fortare.. ![]() ![]() Hoppas mina grabbar överger fyrhjulingarna och överväger knyppling. NOT. _________________ Stefan Larsson |
||||
Re:
![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 5207 besök totalt |