| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Blir det någon ny Rejsa träff?
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 2 besök senaste veckan (15576 totalt) |
|
Hejsan! Eftersom studerandet på högskola tagit upp en stor del av min tid på senaste tre åren så har jag inte varit jätteaktiv på forumet. Dock har jag sökt lite och inte funnit svar. Min fråga är om det kommer någonsin att bli en ny Rejsa träff som vi hade på Sturup Raceway för ett antal år sedan? Tyckte den träffen var riktigt rolig och trevligt att träffa en massa folk IRL. Tacksam för svar, Mvh / Alex _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||
|
Re:
Mittsverigebanan borde väl vara lämpligt? Den ligger ju mitt i Sverige så att säga..
_________________ //Jonas Ström Meganekombi -17 Honda VFR1200F -10 (hoj) Mellan två banåkabilar.. |
||||
|
Bara jag som tycker att Ring Knutstorp hade varit det ultimata med tanke på banan, läge samt även att man kan se hur mycket som helst från berget om man är åskådare?
Mvh / Alex _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||
|
Re:
Bra idé, sturup var riktigt lyckat förutom vädret och att jag bodde i tält alla dagarna
Rudskogen verkar intressant |
||||
|
Re:
Hej Magnus, Tror du att det finns en chans att ni drar ihop en Rejsa trackhelg igen? Tror definitivt att det finns intresse och den var ju välbesökt förra gången trots att väderet ej var på topp Jag håller på Knutan eller Sturup, mina 2 cents Det finns säkert folk som är villiga att hjälpa till med saker och ting, själv ställer jag gärna upp om det skulle behövas,
Mvh / Alex _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||
|
Re:
Jag har själv inte möjlighet att arrangera det och dra det hela vägen pga hälsoskäl, det blir för mycket för mig helt enkelt även om jag skulle få massa hjälp. Sist så kunde jag ju inte ens komma på träffen . Den gången så hade SLC-Fredrik chefsansvaret och drog det absolut största lasset (med massa hjälp av andra glada rejsianer förstås!)
Min första tanke är dock hur mycket bankörningsmöjligheter blir det i år totalt sett? Dvs är det konkurens med relativt många träffar för de flesta eller är det ett torftigt år med få körtillfällen? om det är det senare så skulle man ju kunna luska lite vidare på ev. möjligheterna.... _________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Du behöver väl inte göra mer än ge ditt välsignande, Magnus? och så får de av oss som orkar och kan rådda lite med det?
Själv missade jag förra gången också p g a sjukdom men skulle gilla att vara med om det blir en ny träff.
_________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||
|
Magnus - tråkigt att höra om hälsan, hoppas att du kryar på dig.
resten : Hoppas att det finns någon där ute som har kunskapen och tiden att dra ihop ett liknande event. Hade varit jätteskoj. Mvh / Alex _________________ Alex Sonesson "We can't change the laws of physics, but we can try to move the limits..." - Anonymous Porsche engineer |
||||
|
Re:
Rejsas demografiska mittpunkt lär väl ligga på lower Östermalm... Ovalracing på Stadion kanske...
|
||||
|
|
||||
|
Re:
Bra lars! Stockholm måste ju vara mittpunkten, barkarby flygfält?
_________________ Joakim Tdal Porsche 951 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 2 besök senaste veckan (15576 totalt) |