Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Blir det någon ny Rejsa träff?
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7   >>
2 besök senaste veckan (15576 totalt)
mopack
Skåne
Här sen Okt 2005

Trådstartare

Hejsan!
Eftersom studerandet på högskola tagit upp en stor del av min tid på senaste tre åren så har jag inte varit jätteaktiv på forumet. Dock har jag sökt lite och inte funnit svar. Min fråga är om det kommer någonsin att bli en ny Rejsa träff som vi hade på Sturup Raceway för ett antal år sedan? Tyckte den träffen var riktigt rolig och trevligt att träffa en massa folk IRL. Tacksam för svar,
Mvh / Alex

Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

JAG är på! jag tycker absolut att vi skall ta det på Sturup igen
(att jag bor 8min från banan har absoluuuuut inget med det att göra )

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
zoddri
Umeå
Här sen Maj 2007

Re:

Johan Sjöström skrev:
JAG är på! jag tycker absolut att vi skall ta det på Sturup igen
(att jag bor 8min från banan har absoluuuuut inget med det att göra )

Mittsverigebanan borde väl vara lämpligt? Den ligger ju mitt i Sverige så att säga..

Mellan två banåkabilar..
Citera
Fastlane
Västkusten
Här sen Okt 2007

Kinnekulle?

Skåne
Här sen Okt 2005

Trådstartare
Bara jag som tycker att Ring Knutstorp hade varit det ultimata med tanke på banan, läge samt även att man kan se hur mycket som helst från berget om man är åskådare?

Mvh / Alex

Jörgen (Jet)
Stockholm/Skogås
Här sen Apr 2003

Sveriges demografiska mittpunkt ligger i Hjortkvarn utanför Hallsberg och då är det Mantorp som gäller eller Gelleråsen.

Göteborg / Bromma
Här sen Mar 2003

Re:

Eller för att ingen skall bråka så kan vi alla invadera Norge å nybyggda Rudskogen!

Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92
VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Men eftersom långa Sturup är den enda svenska banan jag inte kört själv än (bara kört gamla korta slingan) så är det väl det givna valet

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Re:

Jovani skrev:
Eller för att ingen skall bråka så kan vi alla invadera Norge å nybyggda Rudskogen!

thumbs up thumbs up

Västerås
Här sen Mar 2006

Moderator i ett av underforumen

Re:

Magnus Thomé skrev:
Jovani skrev:

thumbs up thumbs up

Bra idé, sturup var riktigt lyckat förutom vädret och att jag bodde i tält alla dagarna

Rudskogen verkar intressant thumbs up

mopack
Skåne
Här sen Okt 2005

Trådstartare
Re:

Magnus Thomé skrev:
Jovani skrev:

thumbs up thumbs up

Hej Magnus,
Tror du att det finns en chans att ni drar ihop en Rejsa trackhelg igen? Tror definitivt att det finns intresse och den var ju välbesökt förra gången trots att väderet ej var på topp Jag håller på Knutan eller Sturup, mina 2 cents Det finns säkert folk som är villiga att hjälpa till med saker och ting, själv ställer jag gärna upp om det skulle behövas,

Mvh / Alex

Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Re:

mopack skrev:
Hej Magnus,
Tror du att det finns en chans att ni drar ihop en Rejsa trackhelg igen? Tror definitivt att det finns intresse och den var ju välbesökt förra gången trots att väderet ej var på topp Jag håller på Knutan eller Sturup, mina 2 cents Det finns säkert folk som är villiga att hjälpa till med saker och ting, själv ställer jag gärna upp om det skulle behövas,

Mvh / Alex

Jag har själv inte möjlighet att arrangera det och dra det hela vägen pga hälsoskäl, det blir för mycket för mig helt enkelt även om jag skulle få massa hjälp. Sist så kunde jag ju inte ens komma på träffen . Den gången så hade SLC-Fredrik chefsansvaret och drog det absolut största lasset (med massa hjälp av andra glada rejsianer förstås!)

Min första tanke är dock hur mycket bankörningsmöjligheter blir det i år totalt sett? Dvs är det konkurens med relativt många träffar för de flesta eller är det ett torftigt år med få körtillfällen? om det är det senare så skulle man ju kunna luska lite vidare på ev. möjligheterna....

Christianstad/Scania
Här sen Jul 2005

Du behöver väl inte göra mer än ge ditt välsignande, Magnus? och så får de av oss som orkar och kan rådda lite med det?

Själv missade jag förra gången också p g a sjukdom men skulle gilla att vara med om det blir en ny träff.

Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003

Måste det vara en bana om det är en pengafråga ?

Finns MÅNGA flygfält te bra priser ju

ex:

f5 Ljungbyhed
Det utanför GBG (?)
Uråsa
mfl..

Lennart
Stockholm
Här sen Feb 2005

Strängnäs , Bana i vänstervarv(sitta på rätt sida) och konbana , dessutom mitt i smeten.

Citera
mopack
Skåne
Här sen Okt 2005

Trådstartare
Magnus - tråkigt att höra om hälsan, hoppas att du kryar på dig.

resten : Hoppas att det finns någon där ute som har kunskapen och tiden att dra ihop ett liknande event. Hade varit jätteskoj.
Mvh / Alex

Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002

Blir det något på sturup anmäler jag mig som första man att agera frivillig resurs

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

Jörgen (Jet) skrev:
Sveriges demografiska mittpunkt ligger i Hjortkvarn utanför Hallsberg och då är det Mantorp som gäller eller Gelleråsen.

Rejsas demografiska mittpunkt lär väl ligga på lower Östermalm... Ovalracing på Stadion kanske... thumbs up

Rice and shine
Citera
Ulrich

Här sen Jul 2007

ACS kommer köra Sturup den 3/9 och rejsianer kommer självfallet vara välkomna!
(om suget efter lite Sturup finns vs )

Här sen Mar 2005

Rudskogen röstar jag på! Efter ombyggnaden kommer det vara en SJUK bana

www.albertssonracing.se
Citera
Tänndal
Sthlm
Här sen Maj 2009

Re:

Lars Falk skrev:
Jörgen (Jet) skrev:

Rejsas demografiska mittpunkt lär väl ligga på lower Östermalm... Ovalracing på Stadion kanske... thumbs up

Bra lars!
Stockholm måste ju vara mittpunkten, barkarby flygfält?

Allmänt banåkaforum
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7   >>
2 besök senaste veckan (15576 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande