| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Undrar vem som skriver det miljonte inlägget på Rejsa?
|
1, 2, 3, 4 >> 7941 besök totalt |
|
Vem blir den miljonte användaren då?
När är det dags, rent statistiskt (baserat på de senaste veckornas aktivitet)? |
||||
|
"Grattis! Du har skrivit det miljonte inlägget på Rejsa och vinner 146miljoner dollar. För att få din vinst så skicka in dina kontouppgifter komplett med accesskod till ... innan ... så ...
GRATTIS!"
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||||
|
Blir bra när det miljonte inlägget är skrivet. Då är allt färdigdiskuterat
Iofs känns det lite så. Är ganska utrett hur man fixar iordning sin bil för bankörning vid det här laget. Däremot är det lite mer oklart hur man faktiskt ska köra fordonet. _________________ Renault 5 GTE -88 |
||||
|
Nu blir jag lite förvånad. Trodde rejsa hade nått dit redan. Vi* som har en fjärdedel så många användare och startade senare ett par år senare ligger på 1.1-megainlägg. Dessutom inom ett nördigare ämnesområde (hifi)
* www.faktiskt.se _________________ Anders Eriksson Nu med fröken senap. Renå Twingo -96. Aka Mlle Dijon. |
||||
|
|
||||
|
Re:
http://www.faktiskt.se/modules.php?n Är 3DBlaster där oxså!....
_________________ Janne Ström |
||||
|
Re:
Rejsa medlemmar har familj/vänner och ett liv vid sidan av Internet??
Förlåt kunde inte motstå.... _________________ Magnus Wennerberg Porsche 911 Targa -77 (originalish) Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana) Porsche 924 -79 (busbil för gata) Porsche 931 -79 |
||||
|
Re:
Men på god väg att inte ha det?
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Lågoddsare
Annars blir det i race och banåkabilar
|
||||
|
Re:
Eller du som skriver det miljonte inlägget vinner en svart BMW M3 CSL
|
||||
|
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Re:
Usch... Vill inte veta...
|
||||
|
Re:
Finns nog många chefer som skulle vilja lägga vantarna på den där infon
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Undrar vem som skriver det miljonte inlägget på Rejsa?
|
1, 2, 3, 4 >> 7941 besök totalt |