| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Svenska oallyt, skall du dit?
|
5 besök senaste veckan (5143 totalt) |
|
Tänkte att det kanske är fler som skulle dit och frysa.
Jag och Kunta + lite fler Alfadårar skall dit iaf. Kanske kan man ha en liten flagga i mössan eller nåt så man känner igen varann.
Kanske en gemensam radiofrekvens för dom med radio (Walkie Talkie)?
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
|
Yes, jag tänkte stå och frysa lite, grilla lite korv och förundras över bilförare som kör alldeles för fort på smala vägar! :flag:
Minns inte vilka sträckor men det var dubbelsträckorna tror jag. Fredag: Sprinten eventuellt, vi åker upp på eftermiddagen... Lördagen: Malta 1 & 2 plus sprinten 2 Söndagen: Sågen eller Rämmen 1 & 2, minns inte riktigt... Kanske ses?!
/Mangan EDIT: Det är nog Rämmen vi skulle till på söndagen... Ser bättre ut på kartan liksom...
_________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
|
Jag ska nog iaf ta mig till skogarna kring Fredriksberg. Är inte långt dit.
Har iofs inte kollat in kartan ännu
Var bättre för ett par årsedan, då körde de alldeles runt knuten
_________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||
Förutom det självklara, Jäger och korv , så tycker jag att liggunderlag är bra att ha och stå på. Oavsett väder (töväder/skitkallt) blir det inte lika kallt som att stå på snön. Det är speciellt värdefullt om man står kvar under dagen för att se de komma för andra gången.
om man är flera bilar är också en walkie-talkie värd sin vikt i guld! www.swerally.se _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
Bra skor = kängor som _inte_ läcker in vatten... /Magnus, som blev väääldigt kall om fötterna i tövädret för två år sen... _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
|
LÄTT!!!!
Klart man inte missar årets händelse i värmland
Uhuuuu, det ska bli så KUL.. Är det någon som sett vilka sträckor det blir?? Tex är förra årets SS10 med?? _________________ MVH/Johannes Ward Bus: -95 Mitsu EVO III -såld Hundtaxi -00 E46 318 Touring |
||||
|
Re: Svenska oallyt, skall du dit?
Självklart skall man kolla! På fredagen utgår troligen en bil i vårat sällskap till Ambjörby för att kolla dubbelsträckan, vissa år har vi kört 3 sträckor om dagen men planeringen är inte lätt om man inte vill hålla 200km/h på vägarna samt se 3 bilar på varje sträcka. Sen dan på kvällen anländer ett antal personer. Vi ser ut och bli 3-4bilar till helgen och hade tänkt synca oss på fredag kväll med lite kvällsmat ala Pizza/pilsner eller nått liknande. Jag och polaren skall planera lite sträckor i helgen och av erfarenhet så har vi ett par bra platser. _________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||
|
om ni ska till värmland....så kan ni komma hit och skotta snö.........för nu är jag helt insnöad......
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
|
Re: Svenska oallyt, skall du dit?
Det är nackdelen med att rallyt är så kompakt nuförtiden. Det blir mycket mer kö/folk mellan sträckorna. Självklart ska man upp
_________________ Daniel Steiner |
||||
|
|
||||
jobbar 7-8e
fast 5-6 har man ju bara plugg så då hade man ju kunnat åka och kika lite... kanske inte så lönt då det bara är två dagar dock
|
||||
Satt och filosoferade över oet och försökte komma på om det skulle vara småländska... de har ju inga R där uppe
|
||||
|
Vänta här lite va!
Det heter och stavas OUWally...och inget annat!
/AL, oxå inflyttad och skadad öschötte...
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
5 besök senaste veckan (5143 totalt) |