Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 5968 besök totalt |
Re:
Lär inte bli stallorder att köra in bilen i muren iaf ![]() Hoppas på ett lika ovisst rejs som vanligt. ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Jag är väldigt irriterad på Viasat >
![]() De ska höja avgiften till 219 kr/mån, jag skiter i att hockeyallsvenskan är förlängd, de olika cuperna i fotboll och speedway. Jag vill se F1 that's it. Jag hoppades på att det skulle gå att se F1 på ett vettigt och seriöst sätt när man vill. Men pga andra idiotsporter som att sparka boll eller slå på en puck så blir detta nöjet fördärvat. Tycker redan att 199 kr/mån är på gränsen. Är det fler som tycker likadant? Jag säger iaf upp mitt abonnemang nu _________________ Willy Speljak Corvette C4 Husbil |
||||
Re:
|
||||
Re:
Idag har jag viasatmotor för 199/månad och är jätte nöjd med det. Men blir förbannad för att de höjer priset pga andra sporter jag inte är intresserad av. Framför allt hockey allsvenskan och att se vuxna män sparka på en boll och skjuta in den mellan två stolpar. _________________ Willy Speljak Corvette C4 Husbil |
||||
Ska bli intressant att se kökörning bakom en tvådörrars MB imorgon.
![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Re:
Än så länge går det ju hyggligt bra att streama BBC's kanonsändningar, men vi får väl se vad som händer när SKY tar över. _________________ A n d r e a s O t t o s s o n |
||||
Jag är mest irriterad över att de anger att de nu har en massa extra saker att visa som kostar pengar. Men för vad är det, 30 spänn extra får jag 3 till sportkanaler? och jag har inte märkt något nytt de bevakar på motorsidan...
Mitt intresse ligger mest åt GT-bilar, och det får jag ju inte se mycket av (typ SRL), så efter helgen sägs nog abbonemanget upp. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Rätt så ok race dena gången. Webber startade dåligt som vanligt och Hamilton klantade till det.
Imponerad av att han kom tillbaka så starkt som han gjorde. Tycker lite synd om Schumi som åkte i muren. Tänkte på en sak under loppet att det är riktigt roligt att motorerna håller i bilarna. Det är inte så hemskt många år sedan de blåste motorer och spred olja över banan i parti och minut. _________________ Willy Speljak Corvette C4 Husbil |
||||
Re:
Japp, jag körde viaplay förra året då det kostade 159kr/mån men sen höjde de till 199 vilket jag tycker var lite väl dyrt då man inte ens har tillgång till allt som sänds på Viasat motor. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Jag tyckte verkligen det var kul när Schumi kom tillbaka, men nu tycker jag han ska dra sig tillbaka.
Vad vitsigt det blev ![]() Vilka nybörjartabbar han gör ![]() |
||||
Re:
Han har aldrig varit min favorit, snarare någon jag tyckt illa om. Men hans framgångar kan ju ingen ta ifrån honom så låt gubben hänga med, så väck är han inte. Men istället för att köra ut sig själv kan han ju köra ut Alonso för den gubben tycker jag inte om alls. ![]() Kul med force India som hade god fart i helgen ![]() _________________ Willy Speljak Corvette C4 Husbil |
||||
Schumacher kanske borde göra som Niki Lauda, sluta och starta ett flygbolag istället. Flygturen idag såg bra ut, men han borde träna lite mera på landningarna...
![]() Massa och Hamilton är nog inte så bra kompisar efter den här helgen... _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Jag tycker framförallt Massa beter sig som en barnrumpa. Visst, han får lida av skinkans misstag men det är ju inte så att Lewis med flit väljer ut just Massa att trakassera. Varför kan inte Jenson sätta in sina stötar lite tidigare och jag trodde blå flagg betyder att man måste flytta? att bakomvarande bil tappar 2s vid blåflagg borde vara straffbart, de är ju så otroligt nitiska i övrigt.. _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
Re:
Det är bara att konstatera att Massa inte är samma förare idag jämfört med innan olyckan i Ungern 2009. Även om han inte har några fysiska men så sitter det nog i psykiskt. Hamilton tröttnade helt enkelt på att han var så långsam och klantade till det... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 5968 besök totalt |