Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 2 besök senaste veckan (18467 totalt) |
jepp det gjordes av Sebastian, Simon ola och mig 12 på natten, mitt i allt kommer streckenkontrolle med orange "blåljus" vi springer åt alla håll, färgburkar o bitburger står kvar på banan men dom bara väjer för det och kör vidare...
Magnus du fattade inte hinten jag gav dig i veckan. Färgburkarna ligger i renates garage och loggan bättras på nästa gång så den får leva kvar! Mallen till R:et gjorde på Lindenhof och konstruerades med noggrannhet av sebastian. Detta och mycket mer kommer såklart i min reseberättelse så fort jag hinner skriva det klart. _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Titta på det senaste PM:et från mig så ser du nog nu ![]() Vi kände att detta var det minsta vi kunde göra för rejsa och dig Magnus, detta stället är otroligt viktigt för oss och har gett oss massor. ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
Jag undrade om du länkat till fel foto bara, en tyskreggad BMW liksom ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
_________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
||||||
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||||
|
||||||
_________________ Janne Ström |
||||||
Där sitter ju ett även på skylten vid insläppet.
Finns det måhända fler märken där nere? ![]() _________________ BMWSC #718 www.FartFabriken.se Husqvarna Rider 13 -2008 BMW E21 Stillastående projekt. |
||||||
![]() ![]() |
||||||
Vart tog detta trippelinlägg vägen ![]() @rejsasign on the ring ![]() ![]() ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
|
||||||
Falk som satte märket på skylten vid insläppet satte om jag minns rätt i öldimman även ett vid vårt boden i Meuspath, men som sagt så har vi tagit rejsa till en ny niva på ringen nu
![]() Vad sa vi Sebbe, ny mall i metall,hopfällbar med gångjärn och en storlek större än denna? fartfabriken fixar detta i ett nafs så kan man ju parkera den i samma garage som burkarna så kan dom som vill göra en insats på banan ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 2 besök senaste veckan (18467 totalt) |