Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 2 besök senaste veckan (22576 totalt) |
ang bussningen till generatorn så vart den också tokslut på min gamla 520 e28:a... jag "pressade" ur den trolldeg som vart kvar i hålet och svarvade en i delrin..
Blev väldigt bra kan jag säga, så de rekomenderar jag! Mvh Uffe _________________ Norss Ulf |
||||
Re:
Jag har en sån också och har provat med den och det funkar ![]() ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
Re:
Jo, de satt kvar på bilen när jag sålde den. ![]() Micke: Jag får ta en grundligare titt på bilen när jag inte har en Gotlandsfärja att passa... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Ja det löser sig, du får höra av dig nästa gång du ska till de lite mer civiliserade delarna av landet ![]() ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
![]() Kul att du handlat 318is igen, men ngn M3 är det ju inte... Suget att åka med mindre marginaler och mer bananpassad bil blev för stort? ![]() |
||||
Var flera orsaker till att jag sålde den, Andreas slog spiken på huvet med en av anledningarna
![]() ![]() ![]() En tråd om det nya vrålåket kommer väl nångång ![]() _________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
Re:
![]() Som du ser ska man även åka 24v sexa i E34-kaross till vardags för att kvala in. ![]() |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 2 besök senaste veckan (22576 totalt) |