| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 E30 -88 *såld*
|
1 besök senaste veckan (22711 totalt) |
|
ang bussningen till generatorn så vart den också tokslut på min gamla 520 e28:a... jag "pressade" ur den trolldeg som vart kvar i hålet och svarvade en i delrin..
Blev väldigt bra kan jag säga, så de rekomenderar jag! Mvh Uffe _________________ Norss Ulf |
||||
|
Re:
Jag har en sån också och har provat med den och det funkar
_________________ /Mvh M|cke F@.gner |
||||
|
Re:
Jo, de satt kvar på bilen när jag sålde den.
Micke: Jag får ta en grundligare titt på bilen när jag inte har en Gotlandsfärja att passa...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
Re:
Ja det löser sig, du får höra av dig nästa gång du ska till de lite mer civiliserade delarna av landet
||||
Kul att du handlat 318is igen, men ngn M3 är det ju inte... Suget att åka med mindre marginaler och mer bananpassad bil blev för stort?
|
||||
|
Var flera orsaker till att jag sålde den, Andreas slog spiken på huvet med en av anledningarna
Tjejen och jag har börjat kolla lite efter en seriösare bostad och sen så ville jag ha bur i bilen och ville helt enkelt inte ändra denna för mkt samt minska rädslan för att sätta bilen i armcon
En tråd om det nya vrålåket kommer väl nångång
||||
|
Re:
Som du ser ska man även åka 24v sexa i E34-kaross till vardags för att kvala in.
|
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 E30 -88 *såld*
|
1 besök senaste veckan (22711 totalt) |