| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Audi S1 -86 -07
|
4 besök senaste veckan (41260 totalt) |
|
Vattenpumpslagringen bör väll nästan må bättre med lite remspänning åt andra hållet också då den borde bli mer avlastad ?
Eller är jag ute och cyklar... _________________ Jonas Andersson. Kör Volvo 244 Turbo på bana. Volvo 850 som brukis. Ford Sierra på vintern. |
||
|
Re:
Stämmer bra,den lever nog längre så här..!! _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
|
Re:
1120 kg utan mej i...å med lite soppa i... _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
|
_________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
|
Nu får motorfixandet vila lite för att istället montera lite glada färger på bilen!
_________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
|
Å jag kletar väl vidare me tejpen!!
Dotterns nalle spanade in turbon medans jag svor med dekalerna!
||
|
Re:
Precis...jag e bra sugen på att foliera S3:an på nåt vis också... Ja de e roligare att uppfinna själv även om de blir en del stök å sömnlösa nätter ibland...men när allt lirar känner man sig extra nöjd!! _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
|
Bilder Gotland Ring 20170611
Trevligt att träffas idag! Skönt att du fick ihop bilen så att du fick köra lite mer och kanske framförallt hem Här kommer lite bilder från banan. Liksom min körning så har även fotograferingen en del kvar att lära så ta bilderna för vad det är.
Nu är det ju inte bilens tråd, men hittade ingen på den du hade med dig idag, vill du inte ha dem i tråden så meddela så raderar jag.
_________________ Fredrik Hård Clio Sport 172-02 |
||
|
Trevligt med lite bilder!!! Tackar!
Ja, de blev en toppen helg trots att jag bara tog bruksbilen med den här gången.. Den gick skitfint med tanke på att den e nära orginal... Ett litet missöde vid soppafiltret efter en resa över kurbsen... Med de va snabbt fixat... _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Audi S1 -86 -07
|
4 besök senaste veckan (41260 totalt) |