Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 41096 besök totalt |
Vattenpumpslagringen bör väll nästan må bättre med lite remspänning åt andra hållet också då den borde bli mer avlastad ?
Eller är jag ute och cyklar... _________________ Jonas Andersson. Kör Volvo 244 Turbo på bana. Volvo 850 som brukis. Ford Sierra på vintern. |
||
Re:
Stämmer bra,den lever nog längre så här..!! _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
Re:
1120 kg utan mej i...å med lite soppa i... _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
_________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
Nu får motorfixandet vila lite för att istället montera lite glada färger på bilen!
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
Å jag kletar väl vidare me tejpen!!
![]() ![]() Dotterns nalle spanade in turbon medans jag svor med dekalerna! ![]() _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
Re:
Precis...jag e bra sugen på att foliera S3:an på nåt vis också... Ja de e roligare att uppfinna själv även om de blir en del stök å sömnlösa nätter ibland...men när allt lirar känner man sig extra nöjd!! _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
Bilder Gotland Ring 20170611
Trevligt att träffas idag! Skönt att du fick ihop bilen så att du fick köra lite mer och kanske framförallt hem ![]() Nu är det ju inte bilens tråd, men hittade ingen på den du hade med dig idag, vill du inte ha dem i tråden så meddela så raderar jag. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Fredrik Hård Clio Sport 172-02 |
||
Trevligt med lite bilder!!! Tackar!
Ja, de blev en toppen helg trots att jag bara tog bruksbilen med den här gången.. Den gick skitfint med tanke på att den e nära orginal... Ett litet missöde vid soppafiltret efter en resa över kurbsen... Med de va snabbt fixat... _________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 41096 besök totalt |