|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

20 Jul 2008 18:42
lyfter
_________________ Joakim Larsson
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

04 Sep 2008 19:15
lyfter
_________________ Joakim Larsson
|
nygge
Lima
Här sen Dec 2004
Inlägg: 96

19 Sep 2008 19:30
Tjena kan vara inntressant,, men går det att annvända om man har mek koppling dvs kopplingsvire? mvh Erik
_________________ Erik Nygårds
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

24 Sep 2008 14:52
Sista chansen, Tänkte sälja ut allt jag har hemma nu, kommer inte att ta hem några mer grejer!
Bromscylindrar (Wilwood) med inbyggd behållare 500:- st
Bromsvåg 400:- st
Skicka pm vid intresse
_________________ Joakim Larsson
|
Mats R
Norrtälje
Här sen Feb 2007
Inlägg: 254

24 Sep 2008 15:23
Hej!
Tänkte bara fråga ifall du har några wilwood "backventiler" som dem rekommenderar när man nu fått cylindern under oken tackvare pedalstället.
/Mats
_________________ TOYOTA SUPRA MKIII WIDEBODY
Mats Redestad
mabire@gmail.com
070-66 99 212
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

24 Sep 2008 15:52
nej det har jag inte!
_________________ Joakim Larsson
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

02 Okt 2008 16:21
upp
_________________ Joakim Larsson
|
MattiasH
Skellefteå
Här sen Nov 2007
Inlägg: 648

02 Okt 2008 22:43
har du kvar några kompletta pedalställ?
_________________ Mattias Holmgren
|
m.Ohlsson
Uddevalla
Här sen Mar 2006
Inlägg: 273

03 Okt 2008 15:53
va tar du för ett utan cylindrar?? svetsat elr i delar?
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

11 Okt 2008 15:15
Finns kvar ännu
_________________ Joakim Larsson
|
Winquist
Danmark
Här sen Sep 2004
Inlägg: 103

14 Okt 2008 13:51
_________________ Stefan Winquist
|
Jockek
Boxholm
Här sen Dec 2007
Inlägg: 199

15 Okt 2008 14:55
Är också intresserad av komplett pedalställ om det finns kvar!
Skicka ett PM eller maila till: Jockek89@hotmail.com
Telenr: 073-5316889
MVH
Joakim
_________________ Joakim Karlsson -89
Volvo 960 T6 TT racechassi.
Volvo 940 B6284t dubbelturbo.
Volvo Amazon M50B25 turbo - Såld.
|
gockis1
Här sen Dec 2006
Inlägg: 80
Trådstartare

29 Okt 2008 16:12
Lyfter
_________________ Joakim Larsson
|
Jimbo
Jönköping
Här sen Maj 2005
Inlägg: 17

29 Okt 2008 20:34
_________________ Jimmy Östman
|
Sumpan 2
Sundbyberg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 1
Ny på att skriva inlägg i forumet

02 Nov 2008 21:25
Pedalställ
Är intresserad av att köpa ett pedalställ utan cylindrar
_________________ Kenneth Karlsson
|
Peter Sundqvist
Trosa
Här sen Mar 2004
Inlägg: 118

16 Nov 2008 14:23
Är också intresserad av komplett pedalställ om det finns kvar!
_________________ Peter Sundqvist
|
tyskstuk
Malmö
Här sen Jan 2008
Inlägg: 392

03 Dec 2008 16:31
brytare bromsljus
Någon som har en bra lösning på brytare till bromsljus för de här pedalställen?
_________________ Peter Pileryd
BMW e30 Alpina V8 (M3 Leichtbau) www.acm-ab.se
|
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3192

03 Dec 2008 16:46
Re: brytare bromsljus
| tyskstuk skrev: | | Någon som har en bra lösning på brytare till bromsljus för de här pedalställen? |
Jag brukar använda en hydrauliskbrytare från typ Volvo Amazon eller VW typ1 och sätta den på bromsledningen.
_________________ / Niklas Sandström
BMW CS/SC
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back
|
tyskstuk
Malmö
Här sen Jan 2008
Inlägg: 392

03 Dec 2008 17:07
Re: brytare bromsljus
| Niklas Sandström skrev: | | Jag brukar använda en hydrauliskbrytare från typ Volvo Amazon eller VW typ1 och sätta den på bromsledningen. |
Var köper du dem?
_________________ Peter Pileryd
BMW e30 Alpina V8 (M3 Leichtbau) www.acm-ab.se
|
Bon Scott
Eket
Här sen Apr 2004
Inlägg: 164

03 Dec 2008 18:30
Re: brytare bromsljus
| tyskstuk skrev: | | Niklas Sandström skrev: | | Jag brukar använda en hydrauliskbrytare från typ Volvo Amazon eller VW typ1 och sätta den på bromsledningen. |
Var köper du dem? |
Hos din lokala biltillbehörsfirma.
_________________ Stefan Persson
Opel Kadett B app k
Dax Rush -05
|
tyskstuk
Malmö
Här sen Jan 2008
Inlägg: 392

03 Dec 2008 18:41
Såklart... Hittade en till amazon på mekonomen. Ett T-kors till det så är jag hemma. Tack för hjälpen.
_________________ Peter Pileryd
BMW e30 Alpina V8 (M3 Leichtbau) www.acm-ab.se
|
|