Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
stående pedalställ
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   >>
6 besök senaste veckan (47998 totalt)
gockis1

Här sen Dec 2006
Inlägg: 80


Trådstartare
lyfter

_________________
Joakim Larsson
Citera
gockis1

Här sen Dec 2006
Inlägg: 80


Trådstartare
lyfter

_________________
Joakim Larsson
Citera
nygge
Lima
Här sen Dec 2004
Inlägg: 96



Tjena kan vara inntressant,, men går det att annvända om man har mek koppling dvs kopplingsvire? mvh Erik

_________________
Erik Nygårds
Citera
gockis1

Här sen Dec 2006
Inlägg: 80


Trådstartare
Sista chansen, Tänkte sälja ut allt jag har hemma nu, kommer inte att ta hem några mer grejer!

Bromscylindrar (Wilwood) med inbyggd behållare 500:- st

Bromsvåg 400:- st

Skicka pm vid intresse


_________________
Joakim Larsson
Citera
Mats R
Norrtälje
Här sen Feb 2007
Inlägg: 254



Hej!
Tänkte bara fråga ifall du har några wilwood "backventiler" som dem rekommenderar när man nu fått cylindern under oken tackvare pedalstället.

/Mats

_________________
TOYOTA SUPRA MKIII WIDEBODY
Mats Redestad
mabire@gmail.com
070-66 99 212
Citera
gockis1

Här sen Dec 2006
Inlägg: 80


Trådstartare
nej det har jag inte!

_________________
Joakim Larsson
Citera
gockis1

Här sen Dec 2006
Inlägg: 80


Trådstartare
upp

_________________
Joakim Larsson
Citera
MattiasH
Skellefteå
Här sen Nov 2007
Inlägg: 648



har du kvar några kompletta pedalställ?

_________________
Mattias Holmgren
Citera
m.Ohlsson
Uddevalla
Här sen Mar 2006
Inlägg: 273



va tar du för ett utan cylindrar?? svetsat elr i delar?

_________________
Micke Ohlsson
TACK: TG Racing
Alutech
Simatec
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=43140
Citera
gockis1

Här sen Dec 2006
Inlägg: 80


Trådstartare
Finns kvar ännu

_________________
Joakim Larsson
Citera
Winquist
Danmark
Här sen Sep 2004
Inlägg: 103



har du kvar några kompletta pedalställ?

Maila gerna til stefan@winquist.dk

_________________
Stefan Winquist
Citera
Jockek
Boxholm
Här sen Dec 2007
Inlägg: 199



Är också intresserad av komplett pedalställ om det finns kvar!

Skicka ett PM eller maila till: Jockek89@hotmail.com
Telenr: 073-5316889




MVH
Joakim

_________________
Joakim Karlsson -89

Volvo 960 T6 TT racechassi.
Volvo 940 B6284t dubbelturbo.
Volvo Amazon M50B25 turbo - Såld.
Citera
gockis1

Här sen Dec 2006
Inlägg: 80


Trådstartare
Lyfter

_________________
Joakim Larsson
Citera
Jimbo
Jönköping
Här sen Maj 2005
Inlägg: 17



Re:

gockis1 skrev:
Lyfter


Tjenare!

Är intresserad, kan du skicka mer info?

jimmyoestman@hotmail.com

Tack!

//Jimmy

_________________
Jimmy Östman
Citera
Sumpan 2
Sundbyberg
Här sen Nov 2008
Inlägg: 1

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Pedalställ

Är intresserad av att köpa ett pedalställ utan cylindrar

_________________
Kenneth Karlsson
Citera
Peter Sundqvist
Trosa
Här sen Mar 2004
Inlägg: 118



Är också intresserad av komplett pedalställ om det finns kvar!

_________________
Peter Sundqvist
Citera
tyskstuk
Malmö
Här sen Jan 2008
Inlägg: 392



brytare bromsljus

Någon som har en bra lösning på brytare till bromsljus för de här pedalställen?

_________________
Peter Pileryd

BMW e30 Alpina V8 (M3 Leichtbau) www.acm-ab.se
Citera
Niklas Sandström
Kalix
Här sen Nov 2002
Inlägg: 3192



Re: brytare bromsljus

tyskstuk skrev:
Någon som har en bra lösning på brytare till bromsljus för de här pedalställen?


Jag brukar använda en hydrauliskbrytare från typ Volvo Amazon eller VW typ1 och sätta den på bromsledningen.

_________________
/ Niklas Sandström
BMW CS/SC
Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back
Citera
tyskstuk
Malmö
Här sen Jan 2008
Inlägg: 392



Re: brytare bromsljus

Niklas Sandström skrev:
Jag brukar använda en hydrauliskbrytare från typ Volvo Amazon eller VW typ1 och sätta den på bromsledningen.


Var köper du dem?

_________________
Peter Pileryd

BMW e30 Alpina V8 (M3 Leichtbau) www.acm-ab.se
Citera
Bon Scott
Eket
Här sen Apr 2004
Inlägg: 164



Re: brytare bromsljus

tyskstuk skrev:
Niklas Sandström skrev:
Jag brukar använda en hydrauliskbrytare från typ Volvo Amazon eller VW typ1 och sätta den på bromsledningen.


Var köper du dem?


Hos din lokala biltillbehörsfirma.

_________________
Stefan Persson

Opel Kadett B app k
Dax Rush -05
Citera
tyskstuk
Malmö
Här sen Jan 2008
Inlägg: 392



Såklart... Hittade en till amazon på mekonomen. Ett T-kors till det så är jag hemma. Tack för hjälpen.

_________________
Peter Pileryd

BMW e30 Alpina V8 (M3 Leichtbau) www.acm-ab.se
Citera
SÄLJES
stående pedalställ
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   >>
6 besök senaste veckan (47998 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande