Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 18760 besök totalt |
Anmälda med betald medlemsavgift och träffavgift: Ca 90st
![]() Kom till incheckningen i god tid ! Pga det stora antalet deltagare får vi meddela att anmälda som har missat att betala träffavgift, och/eller medlemsavgift tyvärr inte har en möjlighet att få vara med och köra på Mantorp. Vår kassör Mia sitter på en sammanställning om det finns några frågor (titta på hemsidan under Kontaktuppgifter/Styrelsen för att få tag på Mia). _________________ BMW MC-klubben |
||||
Bara för att få min hjärna klar.
Jag är inte medlem i något. Jag vill åka på träffen på lördag. Kan jag åka in på området och ställa min bil bland "utställarna" eller ska jag parkera utanför och promenera in? Känns som att man vill vara med och visa upp bilen när det ändå handlar om just BMW =) _________________ -- |
||||
Liman,
Vill du ställa ut bilen så får du ta den diskussion med moderklubben BMW Club Schweden på plats. För att ta del av aktiviteterna, tex ställa ut bilen, så krävs medlemskap då dessa aktiviter är för medlemmar. om du bara vill titta så kan du parkera utanför området och vandra in. _________________ BMW MC-klubben |
||||
Liman,
Icke medlemmar som vill komma på träffen och ställa ut sin bil och delta på övriga aktiviteter betalar ett "endagsmedlemskap" på 200:-. Alternativt löser du ett 12-månadres fullt medlemskap på plats i BMW Club Schweden på 400:-. "Bara titta" kostar inget och då parkerar du bilen i anslutning till entrén och promenerar in. Välkommen! Göran Benjamin ordf BMW CS _________________ Carl G Benjamin |
||||
Så för den som vill komma och leka publik är det bara parkera utanför, och vandra runt och kika och knäppa kort, det kostar inget? Aldrig varit på mantorp, eller nån annan bana för den delen heller och kikat så man är väll högsta klass rookie
![]() ![]() ![]() _________________ Jens Almerstedt |
||||
Re:
Korrekt. Det enda kravet vi har är att du publicerar dina bilder i kommande eftersnackstråd ![]()
En BMW, speciellt E30, ska avnjutas på bana så räkna med att bli inspirerad. _________________ BMW MC-klubben |
||||
Hobbe! Kommer dit men utan bil då lådan paja förra helgen, och jag har försökt få loss en annan bil men förgäves, så ni kan sätta in någon annan som står i reserv om det nu inte är för sent, om så blir har jag kanske en träff tillgodo? Annars får det vara som det är,-800
![]() MVH/Narin (nästan knäckt ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 18760 besök totalt |