Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 15384 besök totalt |
_________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||
Re:
Tror inte Rickard vill få rost på sina grejor ![]() Men det har löst sig, fick tag i en skärmvals idag så nu har jag rullat dom så gott det gick.. Nu återstår "bara" att hitta varför bilen inte vill starta ibland ![]() Sen har vi: mappning, byta fjädrar o topplagringar, 4hjuls inställning o lite annat smått o gott.. blir det tid över så ska en kränghämmare monteras bak också men gissar på att den får vänta till en annan gång.. ![]() Även R-däck får jag hoppa över denna gång > ![]() _________________ Martin Ehrsson RS8 ![]() Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||
Re:
Happ... då var du före då... nu vet jag inte vad jag ska köpa för vinge för att få vara lite unik. Är lite smått inne på gemballa vinge/front... Din bil ser sjukt snabb ut i allafall ![]() /Björn _________________ Björn Selander Porsche 996 TURBO https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=822294 STACC -Inspirerande och rolig körning på bana! |
||||
Re:
Finns Gemaballa vinge här på rejsa att köpa Men du måste ju köpa massa innan det är ving dags.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||
Bilen ser kul ut Rickard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() /Lasse _________________ Lars Bergström Mazda RX-8-04 Feritta 2.5" Sport exhaust ACT-Prolite svänghjul Unichip piggyback Braid 8x18 med Kumho R däck Tein Street coil overs. |
||||
Väderprognos som brukar vara mer tillförlitlig än SMHI...
http://www.yr.no/place/Sweden/Gotlan _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
Nedräkningen stoppad igår p.g.a. problem med startraketen.
![]() Idag är problemet löst och nedräkningen fortsätter. ![]() Three to Go !!!! ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Moddat kortare insug samt 85 mm rör och Simota luftfilter monterat ikväll
![]() ![]() /Lasse _________________ Lars Bergström Mazda RX-8-04 Feritta 2.5" Sport exhaust ACT-Prolite svänghjul Unichip piggyback Braid 8x18 med Kumho R däck Tein Street coil overs. |
||||
_________________ Peter Bollnert Kör skoda pickup Kör Audi S1 replika Audi S3 -02 såld Har byggt replikor av: Audi sport quattro-såld Audi 90 imsa gto-såld Audi S1 H1 |
||||
Re:
Har dom byggt om på GR igen?? ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Till Micke R1 i synnerhet och till Benci som upplysning var era inlägg tog vägen.
Eftersom Micke verkar tro att alla moderatorer gör saker för att jävlas, så kan jag upplysa om att tråden blev splittad och hittas numera här https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php Sedan låstes tråden av mig pga att den blev ett väntat lågvattenmärke. Du kanske skulle tänka på vad du skriver innan du gör det ![]() Till Benci Att bara göra ett inlägg med insinuationer om vad och varför saker sker, istället för att bara fråga är inget annat än oförskämt mot trådskaparen samt moderatorerna ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 15384 besök totalt |