Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 86 besök senaste veckan (68915 totalt) |
Re:
verkligen inte, vilket jäkla lackjobb helt overkligt snyggt!!! ![]() /C _________________ Carl Josefsson Porsche Cayman S 2011 Mazda MX-5 2002 - Såld https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1763213#1763213 |
||||||||||
Re:
Endå kul att internet blivit så stort att det finns utrymme att finansiera en sån där grej med patreon. Rätt långt från instant gratification ![]() Inte bara influerare och alt-right nassar. _________________ Markus Ålind |
||||||||||
|
||||||||||
Re:
oroa dig inte, med tanke på tempot dom sista åren så lär det hålla på minst ett år till ![]() /C _________________ Carl Josefsson Porsche Cayman S 2011 Mazda MX-5 2002 - Såld https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1763213#1763213 |
||||||||||
Re:
Det är ju inte så många brackets till som ska kapas till. Men det är ju tillfredsställande att nu se nyttjandet av allt förarbete ![]() |
||||||||||
Re:
Du glömmer väl inte den feta V8 bilen de visade upp för nåt/några år sen? _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||||
Re:
|
||||||||||
Re:
Escargot Peugeot 205 MG SVR ..sen var det något om en fullsize Ford de nämnde i slutet av nån video? Glöm inte att de slängde in en race-C1 som ett kort sidospår, de kommer säkerligen fortsätta med sina vilda projekt. ![]() _________________ Stillastående: Porsche 928 "927'an" Också stillastående: JVD Shrike 62 /Johan Jaurelius |
||||||||||
Re:
|
||||||||||
Re:
Helt makalöst bygge _________________ Peter Sundström Datsun 280Z, MGB GTS V8, Giulia QV 297 varv på Nordschleife |
||||||||||
Re:
"By the way, vi fick bygga om hela lufkanalsystemet, så här blev det istället" ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||||
Re:
När jag såg delarna ploppa fram så tänkte jag att det måste ju bli ett separat "howie didit"-avsnitt av det där ![]() _________________ ![]() Porsche Cayman S "3400 RT" -09 Grocery Getter: Mercedes C220D T 4Matic -20 |
||||||||||
Re:
Det finns ju ett tidigare avsnitt som visar det. ![]() ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||||
Re:
Det stämmer nog ja, det är så glest mellan avsnitten nu så man hinner glömma ![]() (Jag vet att det alltid har varit rätt långt mellan avsnitten men jag började titta sommaren 2019 så jag kunde binge:a 20+ avsnitt direkt, det var fantastiskt ![]() _________________ ![]() Porsche Cayman S "3400 RT" -09 Grocery Getter: Mercedes C220D T 4Matic -20 |
||||||||||
Re:
Ombygget också? För "världshistoriens mest komplicerade kartongmall" var väl för den gamla designen, eller minns jag helt fel? _________________ MVH/ Fredrik Henriksson "But this car is full of my two least favorite things: rust and electrical issues." / _\_(ツ)_/_ Dork @ GRM Forum |
||||||||||
|
||||||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 >> 86 besök senaste veckan (68915 totalt) |