Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55 >> 270 besök senaste veckan (162874 totalt) |
Ursäkta att jag postar OT i din tråd men jag fick ett ryck och tog några mobilbilder.
![]() När jag såg dina fälgar kom jag att tänka på att jag har två uppsättningar 16" från min E38 750 som bara tar plats. Är det något du vill ha för en billig penning? 8x16 med ET23. 8 st fälgar totalt med däck på som är värdelösa, finns i Sundbyberg. Funker inpressningen så borde det väl vara kalas med 8" bredd på en E30? original däckdimension på 750:n är 235/60-16 och det är sådana däck som sitter på. ![]() ![]() _________________ Anders Hansson |
||||
Re:
om man toppar sämsta dollarkursen på 10 år och betalar tull på frakten är de hemma för ungefär 2kkr. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Re:
Ja, tyvärr. 48kkr-frågan är förstås sedan hur hårt man skall dra åt dem... ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Typiskt! Jag hade gärna köpt en uppsättning jag med så hade vi kunnat dela på frakten!! Men men..
Dom såg stadiga och fina ut iaf ![]() |
||||
Jag var för ovanlighetens skull nere i garaget en sväng igår och satte fast oljetrycksgivaren "ordentligt".
![]() Sedan bytte jag strålkastarglas för det ena var spräckt. Detta var fantastiskt enkelt, eller i vart fall avsevärt mycket enklare än jag hade befarat. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Re:
Gör gärna det men jag misstänker att det är en sådan här: http://www.abrmotorsport.se/shopen/i //AL _________________ A1exander Wi1borg M2 F87 Competition + 1M E82 + iD4 Sodi DD2 |
||||
AL: Japp, en sådan är det.
Jonas: Jag bytte höljet vilket är glas inkl reflektor i ett. Själva insatsen som består av en glaskropp och en metallställning överförde jag. Det är jätte-enkelt, tre skruvar ur och sedan bara att ta isär och montera i nya höljet. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Glaset är limmat mot reflektorn och bildar på så sätt ett hölje. Innanmätet är dock möjligt att bara dra ur efter att ha lossat de tre skruvarna. Det väl iofs skilja på lycktorna beroende på årsmodell?
Pris 650sek styck Art. nr: 63121386716 och 63121386715 _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Idag, den 1:a maj, är en högtidsdag! Den dag på året då jag försäkrar mig om att utföra kroppsarbete, det är nämligen min fördelsedag.
![]() Med en trilskandes M3E30 i garaget tog difffastskruving, lyktjustering, fjäderbyte, bromsoksbyte, fälgkontroll mm. vid. Den som har tips på hur man ställer in strålkastare får gärna berätta om metod! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55 >> 270 besök senaste veckan (162874 totalt) |