| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
AUDI RS8 !?
|
40 besök idag (2655530 totalt) |
|
Menar inte att attackera, men vad är egentligen syftet med att göra mer eller mindre en hel racerapport med AI-bilder på något som inte ens nästan har hänt? Jag förstår de som använder AI för att göra mindre redigeringar på sina bilder (typ utöka bakgrunden för att förbättra komposition, eller ta bort en stolpe som stör), men det här är ju inte ens förankrat i verkligheten? Obs, som sagt, det här är inte ett påhopp. Hjälp mig gärna förstå, jag kanske är för konservativ av mig
_________________ Oscar W - återfinnes vanligtvis i ett mörkt kontor på Apex.se med skjutmått i högsta hugg. |
||
|
Kanske inte är så mycket mer syfte än att det är roligt att peta ihop bilder på räser- och sportbilar man tycker om på sätt man tycker ser ballt ut. Det kan väl räcka som syfte, men vad vet jag.
_________________ Ove Sponton Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig. No turbos, no superchargers. Just pure electricity. |
||
Julen var första gången jag använde AI för att göra jul bilder och sedan blev det AI nyårs bilder. Tidigare år har det gjorts bilder på gamla sätt. Jag vet att jag inte är den sista person som just fått upp ögonen för hur AI kan hjälpa en även om du och kanske några andra tycker det, så jag ville nu dela mig mig av hur duktig den är på att göra om sommar bilderna till att se ut som att det var snö racing på riktigt.. Tar vi dom sista 5 bilderna så laddade jag upp en bild och skrev enbart: Lägg till snö på marken Sen gjorde AI resten och det var det jag skrev att jag var imponerad utav alla detaljer. Mejlade faktiskt några bilder till andra som gick på att vi varit och kört på Gotland nu i snön. Sen som jag skrev så passade bilderna bra in i veckans snö oväder som varit i Sverige.. Och då det var slut på den sidan så passade några balla bilder in där så jag kunde återgå till meck på denna sida men det blir nästan ändå alltid någon som ska ställa en fråga på nya sidan
Det var länge sedan jag körde på isen för isarna där jag bor i Stockholm har inte varit bra på väldigt många år.. Och bilderna gör i alla fall mig sugen på att fundera på om snö racing på en asfalts bana med dubbfria däck (måste vara snö och inte is på banan) skulle kunna vara något att diskutera med någon ban ägare för det ser jävligt kul ut _________________ Martin Ehrsson RS8
Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
AUDI RS8 !?
|
40 besök idag (2655530 totalt) |