|
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002

14 Mar 2024 19:39
Ni var jättefina!
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster
|
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Moderator

14 Mar 2024 20:32
Nu är jag hemma i HQ - hoppas ni hade kul utan mig.
Siktar på nästa torsdagsevent.
|
Ankan
Stockholm
Här sen Maj 2003
Moderator

15 Mar 2024 09:27
tack för igår - typiskt att man precis missade GBG-gänget..
_________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden.
|
J.Schuman
Stockholm
Här sen Okt 2006

15 Mar 2024 09:59
Säger som Ankan, stort tack för igår
_________________ Johan Schuman PCS #23
Speedlab Crew.
Alltid ett projekt för lite.
|
Tord
Ekerö
Här sen Jun 2004
Trådstartare

15 Mar 2024 10:28
Kul att ses! Gött att vi fick med göteborgarna även om vi inte förstod vad dom sa, men jag tror de sluddrade
_________________ Tord Ringenha11
|
carl.josefsson
Göteborg
Här sen Jul 2008

15 Mar 2024 21:48
Tord skrev: | Kul att ses! Gött att vi fick med göteborgarna även om vi inte förstod vad dom sa, men jag tror de sluddrade |
så som man känner sig själv, känner man andra......
/C
|
Ankan
Stockholm
Här sen Maj 2003
Moderator

07 Nov 2024 08:50
Ska vi lyfta tråden och sikta på typ 28/11?
Men jag har ingen aaning om var vi kan vara (än)
_________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden.
|
Kraniel
Värmdö
Här sen Dec 2002
Moderator

07 Nov 2024 09:36
Wow, 28/11 ser ut att kunna funka för mig.
|
Benjamin E
Stockholm
Här sen Mar 2004

Namndispens

07 Nov 2024 09:58
Will do my best!
Edit: vad tänker vi oss för prisspann? Vi blir typ 20-ish och det skall kunna sparkas däck? Kom att tänka på förra jobbet och då finns denna men dom stänger redan 21. Finns dock bra parkering... Kanske kan kolla om en timmes extratid?
_________________ Benjamin E
Utan bil ett tag framöver
|
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003

07 Nov 2024 13:27
Benjamin E skrev: | Will do my best!
Edit: vad tänker vi oss för prisspann? Vi blir typ 20-ish och det skall kunna sparkas däck? Kom att tänka på förra jobbet och då finns denna men dom stänger redan 21. Finns dock bra parkering... Kanske kan kolla om en timmes extratid? |
Tidigare "torsdagsträffar" har mer följt göteborgsmaffians upplägg, en god pilsner, gött tugg och ett hak.
Jag tycker att vinterhalvåret kan vi följa det upplägget, och sen är det upp till var och en om man vill dricka något (sist tog jag bilen till Stockholm, parkerade en bit bort och drack sånt jag kan köra på).
Men kanske en "kul-tur" med fika någonstans när det börjar bli varmt ute igen?
Min bil har säte om någon vill åka med.
_________________ Mvh
/Marcus
I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
|
Ankan
Stockholm
Här sen Maj 2003
Moderator

07 Nov 2024 15:00
Ja jag tänkte umgänge på ett varmt ställe med mat/fika - och gärna centralt och man slipper byta om man tar pendeltåget in.
|
Benjamin E
Stockholm
Här sen Mar 2004

Namndispens

07 Nov 2024 15:09
Ankan skrev: | Ja jag tänkte umgänge på ett varmt ställe med mat/fika - och gärna centralt och man slipper byta om man tar pendeltåget in. |
Ahh just de ja, blandade ihop det med 20-årsträffen. Hak finnns det ju gott om. Centralt nära pendel? Vad sägs om Jensens?
|
Andreas Millbro
Stockholm
Här sen Dec 2002

07 Nov 2024 15:27
Marcus Gustafsson skrev: | Benjamin E skrev: | Will do my best!
Edit: vad tänker vi oss för prisspann? Vi blir typ 20-ish och det skall kunna sparkas däck? Kom att tänka på förra jobbet och då finns denna men dom stänger redan 21. Finns dock bra parkering... Kanske kan kolla om en timmes extratid? |
Tidigare "torsdagsträffar" har mer följt göteborgsmaffians upplägg, en god pilsner, gött tugg och ett hak.
Jag tycker att vinterhalvåret kan vi följa det upplägget, och sen är det upp till var och en om man vill dricka något (sist tog jag bilen till Stockholm, parkerade en bit bort och drack sånt jag kan köra på).
Men kanske en "kul-tur" med fika någonstans när det börjar bli varmt ute igen?
Min bil har säte om någon vill åka med.  |
Tycker det låter som ett utmärkt upplägg. Jag tyckte Torsdagsträffarna var trevliga i Göteborg när jag bodde där ett halvår. Just den 28:e kan jag inte då jag är bortrest men en kontinuitet på 1-2 gånger i månaden är ju trevligt.
På sommarhalvåret dvs April till Oktober kan man med fördel köra lite småvägar ut mot Eldtomta eller Rosenhill. Det går att köra en fin tur ner till Torö. Eller köra Skanssundet över Hölö mörkö. Finns även bra vägar på norra sidan från Upplandsväsby. Eller åka ut mot Värmdö och sen över till Vaxholm via Rindö. Behöver inte vara svårare än att bestämma en tid på en samlingspunkt där man kan äta/fika och ett förslag om en rutt.
_________________ Bromsar bäst som bromsar sist...
Renault 5 GTE -88
|
Kraniel
Värmdö
Här sen Dec 2002
Moderator

07 Nov 2024 16:21
Benjamin E skrev: | Ankan skrev: | Ja jag tänkte umgänge på ett varmt ställe med mat/fika - och gärna centralt och man slipper byta om man tar pendeltåget in. |
Ahh just de ja, blandade ihop det med 20-årsträffen. Hak finnns det ju gott om. Centralt nära pendel? Vad sägs om Jensens? |
Kontrar med centralt nära Slussen (pga bussar mot Nacka och Värmdö).
Och gärna en kul-tur, april till oktober.
Någon gång kan jag snitsla upp en mysig Värmdörunda.
|
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Moderator

07 Nov 2024 17:34
Ankan skrev: | ...typ 28/11? |
Skulle nog funka.
|
Ankan
Stockholm
Här sen Maj 2003
Moderator

25 Nov 2024 09:04
Lars Falk skrev: | Ankan skrev: | ...typ 28/11? |
Skulle nog funka.  |
Så torsdag? Vilka kommer?
Var?
|
Marcus Gustafsson
Västerhaninge
Här sen Apr 2003

25 Nov 2024 12:38
Ankan skrev: | Lars Falk skrev: | Ankan skrev: | ...typ 28/11? |
Skulle nog funka.  |
Var? |
Jag kommer att vara i central Stockholm på torsdag (Malmskillnadsgatan), så för mig varsom centrala Stockholm (=innanför tullarna) eller nära till en pendeltågsstation.
_________________ Mvh
/Marcus
I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
|
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Moderator

25 Nov 2024 14:56
Marcus Gustafsson skrev: | Ankan skrev: | Lars Falk skrev: | Ankan skrev: | ...typ 28/11? |
Skulle nog funka.  |
Var? |
Jag kommer att vara i central Stockholm på torsdag (Malmskillnadsgatan), så för mig varsom centrala Stockholm (=innanför tullarna) eller nära till en pendeltågsstation. |
Jag har heller ingen massiv synpunkt på var. Nånstans med lite lagom snackvänlig volym på ev musik lämpat en för en gammal & lomhörd gubbe.
|
Ankan
Stockholm
Här sen Maj 2003
Moderator

25 Nov 2024 16:08
Då föreslår jag Vapiano på Vasagatan - kl.18?
Vi är 4-5st nu?
|
Lars Falk
Bromma
Här sen Nov 2002
Moderator

27 Nov 2024 20:27
Eftersom det blir lite dålig uppslutning orsakade av förhinder etc. beslutade vi just att ställa in.
Vi siktar på ett annat tillfälle framåt.
|
Benjamin E
Stockholm
Här sen Mar 2004

Namndispens

28 Nov 2024 09:53
Jag hade kommit om jag inte åkt på en förkylning häromdagen, frisk som så men utan röst är jag beigare än vanligt...
|
|