Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 13163 besök totalt |
Re:
kan ha varit jag, jag blev intryckt i muren och motorn dog och det tog ett tag att sluta svära..... > ![]() men du såg väl en gulflaggsskylt..? annars var det en konstig kväll, jag brukar bli snabbare vartefter under kvällens gång, men idag var det tvärtom... snabbaste tiden var i kvalet, sen i rejs 1 så gick det lite slöare och i rejs 2 ännu slöare, märkligt.... ![]() men rejs 2 var skojigt, hade en tuff kamp med Ö Andersen nästan hela rejset, väldigt strssande att ha han bakom sig så länge, tyvärr kom han förbi och fick en lucka, men det var inte långt ifrån i mål.... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
Re:
alla detaljer stämmer inte riktigt i grafer och så, jag har inte sett någon lösning på varv 1 buggen heller hoppas att placeringarna är rätt åtminstone _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
Re:
|
||||
Re:
Lasse: Jag har resultaten från alla rejsen. Kan du lägga upp dem på din sida? Jag har med kvaltiderna också. Rolle: Placeringarna och det mesta stämmer. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
om du har "repris" påslaget i menyn (options/Game settings) , så finns de under "Replay Theater" på första menyn. _________________ Ainis Noritis |
||||
Re:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Niklas: jag kan lägga dom på min sida om du vill.
Över till rejsen! Eftersom jag ej trodde att jag skulle kunna medverka i racen har jag inte kört en meter, i förrgår fick jag även stort trassel med datorn som jag satt med hela dagen igår utan bra resultat så jag är glad att jag tog mig i mål överhuvudtaget i racen ![]() ![]() |
||||
Re:
ok, det mesta är inte allt ![]() kolla i heat2, pool 1, ovanstående länk jag blev 14:e i rejset, med en bil knappt framför och en bil knappt efter kolla sen "gaps" eller "gaps graph" Där ser de ut som om jag blev sist, och den ene kör om 2 st på slutet.... _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
Re:
Hej Sören Körde du S60:n? Jag kommer ihåg när du kom flygande, men knuffade jag verkligen på dig, det kändes som det var god marginal ![]() |
||||
Racerapport från pole2
Jag kör chevan och kvalade in som 7:a med 1.37.5XX. Blev lite sne då jag missade lite i sista kurvan > ![]() I race 1 kommer jag iväg hyggligt, håller platsen ner till kurva 2 då jag gör min obligatoriska miss (måste alltid göra någon eller flera i racen). ut i gruset och tappar 6 platser. Väl inne på banan igen kan jag ta några platser och när Viktor är av är jag uppe på 7:de. Jag kollar bakåt och ser att jag får en skaplig lucka, men när jag kollar nästa gång så är Viktor där igen var tusan kom han ifrån ![]() Race 2 startar jag från ruta 2, jag kommer iväg dåligt och tappar 2 platser. Stahre gör en snygg ytter-rökare efter något varv och lite senare dyker oskar fint på innern i sista böj. På varv 6 tappar jag helt rytmen och går brett i flera kurvor vilket Thomas och Andreas inte är sena att utnyttja ner till 8:de nu. Jag säjer åt mig på skarpen fokusera och jag hittar t-baka till rytmen och får kontakt med Thomas och Andreas igen och på varv 10 kör både Andreas och Thomas av i kurvorna efter varandra. Bara tacka och ta imot. de är några sekunder upp till framförvarande men jag knapprar in hela tiden och i mål hänger jag i bakluckan på Robin. 6:e plats och 7:a sammanlagt är jag nöjd med då A-torp inte är min favo-bana. Kent _________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||||
Re:
Jag kan lägga dom på en av mina sidor om du vill Niklas, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
I race 1 puttade jag på Legenden och Kavic. Ber så mycket om ursäkt för det. Klantigt av mig var det i alla fall.
I race 2 jagade jag Kavic igen tills det kom en Cheva och en Audi och blåste om. Chevan var inte mycket att göra åt men Erik i Audin glömde visst att lägga i 6:an på långa rakan och så var jag om igen. Erik körde om mig igen och sedan av bara farten följde jag efter när han körde av och så krockade vi i sandfållan. Spännande racing var det än om jag höll till i bakre halvan av fältet. _________________ Koit Reispass |
||||
Re:
Det var ju bara en liten putt, sånt förekommer alltid... _________________ Dennis "Legenden" Karlsson Mazda FC3S Mazda Miata |
||||
Här kommer resultaten från gårdagens rejs:
Pool 1 http://public2.racingmates.se/rejsal http://public2.racingmates.se/rejsal Pool 2 http://public2.racingmates.se/rejsal http://public2.racingmates.se/rejsal _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Kan inte ha varit du, du körde väl pool 1? Jag var i pool 2, det glömde jag säga. Brukar ha namnskyltarna på i vanliga fall, men igår var dom av. Nåja, ingen skada skedd vem det än var, kom ju iaf förbi även om det var gode nära ![]() _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
Re:
Det var inte så farlig , ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 >> 13163 besök totalt |