Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Race1 @ Anderstorp, 24/11, kl 19 och 21
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   >>
13163 besök totalt
jarelow

Här sen Okt 2008

DOH. Börjar inget vidare. Fick för mig att det var pa onsdag. Synd för man var laddad för premiären. Ikväll har man jobbat natt sa det hade ju i och för sig inte gatt att vara med. Nästa gang blir det nya tag.

Göteborg
Här sen Aug 2005

Re:

Klurax skrev:
Mot slutet stod en vit BMW mitt i racelinjen efter långa rakan. Varför egentligen? Hade ju varit kanonenkelt att flytta åbäket 2 meter till gräset än att stå i racelinjen och häcka.

kan ha varit jag, jag blev intryckt i muren och motorn dog och det tog ett tag att sluta svära..... >
men du såg väl en gulflaggsskylt..?

annars var det en konstig kväll, jag brukar bli snabbare vartefter under kvällens gång,
men idag var det tvärtom...

snabbaste tiden var i kvalet, sen i rejs 1 så gick det lite slöare och i rejs 2 ännu slöare, märkligt....

men rejs 2 var skojigt, hade en tuff kamp med Ö Andersen nästan hela rejset,
väldigt strssande att ha han bakom sig så länge, tyvärr kom han förbi och fick en lucka,
men det var inte långt ifrån i mål....

[SRM]Rolle

www.racingmates.se
Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag

Probably the friendliest team in the world
Citera
SRMrolle
Göteborg
Här sen Aug 2005

Re:

Lasse oinas skrev:
Race1: femte plas i premiären, helt nöjd med den insatsen.

Resultat och statistik omgång 1 Anderstorp Pool 1

Race 1: http://hem.bredband.net/lasoin/r1anderstorp2411/g_info.htm

Race 2: http://hem.bredband.net/lasoin/r2anderstorp2411/g_info.htm

alla detaljer stämmer inte riktigt i grafer och så, jag har inte sett någon
lösning på varv 1 buggen heller

hoppas att placeringarna är rätt åtminstone

[SRM]Rolle

www.racingmates.se

Citera
Broddan
Gävle
Här sen Okt 2008

Re:

Tomviking skrev:
Kolla på reprisen race2 nog fasen var det ERIK igen som knuffa TACK Men det lagga väll otroligt
I race2 gjorde inte jag nå vad jag vet ! du kommer upp jämsides och jag lämnar plats,bromsar lite tidigare och du åker rakt fram pga dej själv !
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Re:

Lasse oinas skrev:

race2: gick inte fullt lika bra, på väg ut ur t2 på varv1 så hinner jag inte väja undan en BMW som har fått snurr. Oyckligtvis så hamnar BMW's front precis framför mig och jag snurrar ut på gräset efter smällen. Med en trasig framvagn är jag nu näst sist, men jobbar upp mig till en nionde plats.

Lasse: Jag har resultaten från alla rejsen. Kan du lägga upp dem på din sida? Jag har med kvaltiderna också.

Rolle: Placeringarna och det mesta stämmer.

Team Swedish Racing Mates
Citera
Ackemini
Vetlanda
Här sen Sep 2008

Jag har precis för mig att det stog 28/11 igår, därför har jag varken sagt ifrån eller dykt upp på racet. Synd, hoppas på nästa race, när går det av stapeln?

Västerås
Här sen Dec 2004

Re:

mans71 skrev:

Hur kollar man en repris då? Jag trodde det bara var serveradmin som kunde det?

om du har "repris" påslaget i menyn (options/Game settings) , så finns de under "Replay Theater" på första menyn.

Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Re:

Ackemini skrev:
Jag har precis för mig att det stog 28/11 igår, därför har jag varken sagt ifrån eller dykt upp på racet. Synd, hoppas på nästa race, när går det av stapeln?

https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=51197

Team Swedish Racing Mates
Citera
Ackemini
Vetlanda
Här sen Sep 2008

Så bra.
Hoppas jag får min dotter i säng tidigt då så jag kan vara med och rejsa..

Örebro
Här sen Feb 2004

Niklas: jag kan lägga dom på min sida om du vill.

Över till rejsen!
Eftersom jag ej trodde att jag skulle kunna medverka i racen har jag inte kört en meter, i förrgår fick jag även stort trassel med datorn som jag satt med hela dagen igår utan bra resultat så jag är glad att jag tog mig i mål överhuvudtaget i racen Första racet gick bättre än jag kunde tänka mig och slutade tia, andra racet kom verkligheten ikapp och blev då fjortonde. Racen kördes cleant och snyggt enligt mitt tycke, jag försökte hålla mig ur vägen så gott jag kunde i och med snabbare förare som kom bakifrån. Kul att bara kunna vara med hur som helst

SRMrolle
Göteborg
Här sen Aug 2005

Re:

Niklas Maravic skrev:
Lasse oinas skrev:

ok, det mesta är inte allt

kolla i heat2, pool 1, ovanstående länk
jag blev 14:e i rejset, med en bil knappt framför och en bil knappt efter

kolla sen "gaps" eller "gaps graph"
Där ser de ut som om jag blev sist, och den ene kör om 2 st på slutet....

[SRM]Rolle

www.racingmates.se

Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

Re:

Sören Ö skrev:

Incident 1: Pool 1 Race 2, sekund 623, inblandade Sören Ö och Stacken.
Stacken blir omkörd på flygrakan men svänger vänster in bakom mig och knuffar till mig inför inbromsningen i norra kurvan, jag blir natiurligtvis skraj och bromsar för lite/sent och missar apex i norra kurvan, Stacken smiter på insidan och på rakan därefter knuffar han till mig utåt 2 ggr. till gräset den andra gången... Med facit i handen, jag gick i mål före Stacken!

Hej Sören
Körde du S60:n?
Jag kommer ihåg när du kom flygande, men knuffade jag verkligen på dig, det kändes som det var god marginal . I så fall ber jag om ursäkt för det. Däremot så vet jag att jag touchade till dig i sista kurvan en gång. Vi får se repriserna.

Kent Karlén
Västervik
Här sen Jan 2007

Racerapport från pole2

Jag kör chevan och kvalade in som 7:a med 1.37.5XX. Blev lite sne då jag missade lite i sista kurvan >

I race 1 kommer jag iväg hyggligt, håller platsen ner till kurva 2 då jag gör min obligatoriska miss (måste alltid göra någon eller flera i racen). ut i gruset och tappar 6 platser. Väl inne på banan igen kan jag ta några platser och när Viktor är av är jag uppe på 7:de.

Jag kollar bakåt och ser att jag får en skaplig lucka, men när jag kollar nästa gång så är Viktor där igen var tusan kom han ifrån jag kollade in reprisen och ser att han tar en annan väg t-baka in på banan. jag kan hålla luckan ner och glider in som 7:a vilket jag är nöjd med.

Race 2 startar jag från ruta 2, jag kommer iväg dåligt och tappar 2 platser. Stahre gör en snygg ytter-rökare efter något varv och lite senare dyker oskar fint på innern i sista böj. På varv 6 tappar jag helt rytmen och går brett i flera kurvor vilket Thomas och Andreas inte är sena att utnyttja ner till 8:de nu.

Jag säjer åt mig på skarpen fokusera och jag hittar t-baka till rytmen och får kontakt med Thomas och Andreas igen och på varv 10 kör både Andreas och Thomas av i kurvorna efter varandra. Bara tacka och ta imot. de är några sekunder upp till framförvarande men jag knapprar in hela tiden och i mål hänger jag i bakluckan på Robin. 6:e plats och 7:a sammanlagt är jag nöjd med då A-torp inte är min favo-bana.

Kent

Blue Flag Racing team
SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a
RD TCC mini 2007 - 10:a
RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a
Citera
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

Niklas Maravic skrev:
Lasse oinas skrev:

race2: gick inte fullt lika bra, på väg ut ur t2 på varv1 så hinner jag inte väja undan en BMW som har fått snurr. Oyckligtvis så hamnar BMW's front precis framför mig och jag snurrar ut på gräset efter smällen. Med en trasig framvagn är jag nu näst sist, men jobbar upp mig till en nionde plats.

Lasse: Jag har resultaten från alla rejsen. Kan du lägga upp dem på din sida? Jag har med kvaltiderna också.

Jag kan lägga dom på en av mina sidor om du vill Niklas,

Koit
Sollentuna
Här sen Nov 2005

I race 1 puttade jag på Legenden och Kavic. Ber så mycket om ursäkt för det. Klantigt av mig var det i alla fall.

I race 2 jagade jag Kavic igen tills det kom en Cheva och en Audi och blåste om. Chevan var inte mycket att göra åt men Erik i Audin glömde visst att lägga i 6:an på långa rakan och så var jag om igen. Erik körde om mig igen och sedan av bara farten följde jag efter när han körde av och så krockade vi i sandfållan.

Spännande racing var det än om jag höll till i bakre halvan av fältet.

Sollefteå
Här sen Dec 2006

ja ja...
Jag hade fräscha däck iaf.

SUCK

Legenden
Katrineholm
Här sen Apr 2005

Re:

Koit skrev:
I race 1 puttade jag på Legenden och Kavic. Ber så mycket om ursäkt för det. Klantigt av mig var det i alla fall.

I race 2 jagade jag Kavic igen tills det kom en Cheva och en Audi och blåste om. Chevan var inte mycket att göra åt men Erik i Audin glömde visst att lägga i 6:an på långa rakan och så var jag om igen. Erik körde om mig igen och sedan av bara farten följde jag efter när han körde av och så krockade vi i sandfållan.

Det var ju bara en liten putt, sånt förekommer alltid...

Mazda FC3S
Mazda Miata
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator
Trådstartare
Citera
Linus P
Uppsala
Här sen Dec 2006

Re:

SRMrolle skrev:

kan ha varit jag, jag blev intryckt i muren och motorn dog och det tog ett tag att sluta svära..... >
men du såg väl en gulflaggsskylt..?

Kan inte ha varit du, du körde väl pool 1? Jag var i pool 2, det glömde jag säga. Brukar ha namnskyltarna på i vanliga fall, men igår var dom av. Nåja, ingen skada skedd vem det än var, kom ju iaf förbi även om det var gode nära

Svenska Wankelregistret
Citera
Robin johansson
Enköping
Här sen Nov 2008

tack för roligt race igår

Stockholm
Här sen Apr 2003

Re:

Koit skrev:

Det var inte så farlig ,

Racingsimulatorer
Race1 @ Anderstorp, 24/11, kl 19 och 21
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8   >>
13163 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande