Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 179 besök senaste veckan (13734 totalt) |
Jag skickade sms till Benjamin och frågade men inget svar än.
Vi brukar väl ses runt 17.30 - så jag tycker vi siktar på det och så hoppas jag att Benjamin ser det här och kan bekräfta om bokning är gjord eller inte. ![]() _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||
Re:
Jag har helt missat att det var på minlott att boka, men du har fixat det nu @ankan? _________________ Benjamin E Utan bil ett tag framöver |
||||||
Jag måste tyvärr ställa in.
![]() Det dök upp ett måste på annat håll som kräver mitt engagemang idag. Ni får ha det så kul. ![]() ![]() |
||||||
Re:
Undrar samma, men jag ska var i Södertälje till 1700 och sen kör jag norrut... Så när jag är framme är väl lagim tid? ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
Re:
Hoppar in i bilen i Södertälje om 4 minuter, gasar så fort jag kan norrut! _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
Re:
![]() Hade varit kul att va med i matchen. Jag får komma igen nästa gång... ![]() |
||||||
Re:
Tycker att vi tar en ojämn vecka nästa gång. _________________ Johan Schuman PCS #23 Speedlab Crew. Alltid ett projekt för lite. |
||||||
Tack själva. Mycket trevligt, trots Marcus stötdämpare.
Men vilket foto!! Hälften blunda ju!! ![]() _________________ Daniel Engström Nu: Porsche 944S & Swift Sport Ex: 106 Rallye, Porsche 944, 2x 968 & 911 Targa -68, Clio Sport & Ginetta G34 -98 ÖSK #243 PCS #8724 |
||||||
Re:
+1
Lärdomar: MR0,55/0,85, engelsmän är för mjuka och pratar Hertzfrekvensmojängs (och det vet vi vad såna som säger de orden är), Daniels är en flugviktare, Marcus är en tjockis (antagligen, ska väga i helgen!), stötdämpare/fjäderhårdhet har en direkt korrelation, Alpine har gjort en jättebra bil men fuckat upp det totalt, öh... säkert missat en massa. ![]() _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||
Re:
Vi skulle lösa problemet med uppkörning i manuell bil men det föll på att handbromsen sitter på utsidan. Mao kasst om man behöver nödrycka i den från passagerarsätet ![]() _________________ /Patrik Rylander |
||||||
Ledsen att jag missade kvällen, egentligen borde jag kommit baara för Tt mota olle grind, men så blev inte fallet denna gången... Tack Ankan att du jagar mig med migsvetsen att komma!!
_________________ Benjamin E Utan bil ett tag framöver |
||||||
Re:
Aaaah nu trillade polletten ner ![]() _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||
Re:
Jag är en möjlighetens kvinna - så försöker alltid se om det finns andra möjligheter för att ändra uppfattning/förutsättningarna.. men ibland går även jag bet. _________________ Angelika Almstedt - kör svensson-bil och bakar cupcakes nu förtiden. |
||||||
Re:
Ibland ligger ju resultatet i vem som säger, vem som gör, vem som lyssnar etc. Jag hörde ett annat tema hela kvällen, tänker backa upp det med en enkel bild också. Det är Marcus fel. Vem som nu än tittar på bilden kommer nog instämma. ![]() Och ett ögonblick av kvällen ![]() Tack mina rejsavänner ![]() ![]() _________________ Roland Johansson |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 179 besök senaste veckan (13734 totalt) |