Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 2 besök senaste veckan (26105 totalt) |
Re:
Ta en A4 Quattro, går garanterat igenom vägarbetena ![]() Ta en omgång med tjejen och sen somna in vid 21tiden ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||
Då var det race idag!
![]() RG har fått förtroendet att sätta kvaltiden idag på fm ![]() Sedan tar nog Stian starten. RG var nöjd med bilen igår. De körde in i depån i princip varje varv och finjusterade lite. Fö, så såg Zakspeed Vipern ut att ha god fart. Även 2 st Corvette Z06 lät riktigt mulligt. Carlos Sainz stod tydligen moloken i Angstkurve, med en trasig VW Golf ![]() Nu skall vi lasta av bilar. Ha en bra dag ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Ja nu är man hemma igen. Väldigt solbränd, fötter som är paj och grymt trött men det är det värt. Vilken helg! Vädret var ju helt underbart och hur mycket trevligt folk som helst.
Tack för Jägern Anders, du fick helt klart in mig på rätt spår där ![]() Galleri kommer upp när jag har sovit ut.. /MVH Martin _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||
Kan bara instämma. Grymt trevligt, trots för mkt folk o trafik.
Fick 6 egna varv, samt 10-15 i högerstol. Bästa varvet var i en orange E36, då vi kom ut precis när det varit avstängt. Inte en bil i sikte på hela varvet. ![]() Bästa skall väl eg vara varvet med RG i Loaded ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||
Uj åka från skavstad inatt var inge vidare, trött som tusan och en himmla massa djur som ville hoppa över
vägen just när jag kom farandes lite fortare än tänkt, men det gick tillslut framme halv 3.. Helgen var en riktig höjdare i mina ögon, mycket bilar, trevlig folk och bra väder. Lite åka blev det oxå, träffade bla en trevlig Engelsk fotograf med en Lotus Eleven, vill ha. ![]() Lite bilder kommer nog senare i veckan.. Har 4000 att kolla igenom först.. ![]() ![]() _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||||
Fyll på här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
|
||||
Här finns ett bildalbum ifrån helgen, finns bilder på några svenska kärror. Enligt mina engelska vänner var det mycket folk på plats och de fick kö en dryg timme mellan varven.
http://picasaweb.google.com/RStino78 MC-semester i sidovagn? ![]() ![]() |
||||
Re:
Ganska sjukt att vi inte träffade på varandra där nere Tobias! Vi skulle bytt nummer innan vi åkte ![]() ![]() _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||
Re:
4000, oboy det ser vi fram emot ![]() |
||||
Hej!
Jag hade en kanon helg trots mycket folk och lite för mycket avstängningar men där i mellan fick jag ett par fina varv, måndagen var kanon med betydligt mindre folk.. och i vanlig ordning så hinner man inte mer än komma hem innan man vill åka tillbaka igen.. Tack alla för en kanon helg.. _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
Re:
Tack själv för pratstunderna Johan, nästa gång tar jag med hjälm ![]() (Bilder på kärran kommer snart) /MVH Martin _________________ ///Mart1n Pa1m Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue |
||||
Re:
Det var trevligt att träffas. Alltid lika spännande att möta rejsa folk irl. Fick du möjlighet att låna någons driftbox? |
||||
Hej alla rejsgalningar som tillbringade helgen nere på ringen, det var trevligt att träffa er alla
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Hans Mogren Porsche GT3 CS |
||||
Re:
Ser fram emot att se dina bilder.. Dom såg fina ut på kameran din så jag väntar förväntasfullt.. ![]() _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
Re:
Tyvärr så blev det aldrig några varv med driftbox, men det ska helt klart införskaffas en box till nästa gång jag åker ner.. Snajdarn instrurerade lite om data programmet efter några öl i måndagskväll så då bestämde jag mig för att jag ska köpa mig en box... Blev det något åka för dig i måndags? Jag såg dig aldrig på parkeringen.. Tack för Jägern ![]() _________________ Johan Blank NS BTG 8,00 BMW M3 ![]() |
||||
Värst vad alla är lyriska, själv tycker jag det var en av de sämre helgerna jag upplevt körmässigt. Sett till antalet besökare bör det ha slagits någon form av rekord i olyckor resp. avstängningar/körda varv. Det verkar som att denna och förra helgen attraherat en ny sorts, okunnig och/eller hänsynslös, publik som ställer till det. Flera av urinvånarna pratade om att de inte upplevt något liknande tidigare, sättet många av olyckorna skedde på var förbryllande. Upplevde själv hur ett gäng bilar körde om mig och fortsatte gasa trots gulblink i Eiskurve, tyvärr såg de därför inte killen som febrilt varnade/vinkade vid Sprunghügel och därmed bromsade de in i varandra i försöket att undvika en bil som stod mitt i banan i PG III. Hur onödigt är inte det...
![]() Men men, nu ska jag inte leka garvad ringenräv som gnäller om hur mkt bättre det var förr. Socialt var det jättetrevligt med många givande samtal med gamla och nya ansikten (extra kul att äntligen träffa forumägaren!) och lite körning emellanåt blev det faktiskt! De sista 2-3 varven på måndagen var t.o.m. relativt fria och vill man ha fria varv finns ju alltid vardagskvällarna! ![]() _________________ Nordschleife: 626 varv |
||||
Re:
hehe vi skulle nog gjort de, vägarna möts nog mer gånger i sommar! ![]() Ser fram emot att titta på dina bilder. _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 2 besök senaste veckan (26105 totalt) |