Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
10-13Maj -08 Vilka kommer?
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10   >>
2 besök senaste veckan (26105 totalt)
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006

Trådstartare
Re:

David E skrev:
Har någon kommit ner än som kört ner och kan ge lite info om hur många och dryga vägarbeten
det är på vägen?
Tänkte mest om man skall ta A1, A7 eller köra vilse som vanligt.

Ta en A4 Quattro, går garanterat igenom vägarbetena (Kunde inte hålla mig). Frågan är bra ställd, undrar också,men dom som inte flyger ner kör kanske inte förän inatt, det gör vi, 04:00,Vi tar A1.
Ta en omgång med tjejen och sen somna in vid 21tiden thumbs up

Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005

Då var det race idag!

RG har fått förtroendet att sätta kvaltiden idag på fm thumbs up
Sedan tar nog Stian starten.
RG var nöjd med bilen igår. De körde in i depån i princip varje varv och finjusterade lite.

Fö, så såg Zakspeed Vipern ut att ha god fart. Även 2 st Corvette Z06 lät riktigt mulligt.

Carlos Sainz stod tydligen moloken i Angstkurve, med en trasig VW Golf

Nu skall vi lasta av bilar. Ha en bra dag

Citera
fredrik larsson
Lund
Här sen Maj 2005

Tjenna

Som det ser ut nu kommer jag nog oxå åka "bort" till ringen söndag till måndag

Är tyvärr utan min bil men jag får tigga lite varv i passagerarstolar

Martin Palm
Örebro
Här sen Okt 2005

Ja nu är man hemma igen. Väldigt solbränd, fötter som är paj och grymt trött men det är det värt. Vilken helg! Vädret var ju helt underbart och hur mycket trevligt folk som helst.

Tack för Jägern Anders, du fick helt klart in mig på rätt spår där

Galleri kommer upp när jag har sovit ut..

/MVH Martin

qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005

Kan bara instämma. Grymt trevligt, trots för mkt folk o trafik.

Fick 6 egna varv, samt 10-15 i högerstol.
Bästa varvet var i en orange E36, då vi kom ut precis när det varit avstängt. Inte en bil i sikte på hela varvet. thumbs up

Bästa skall väl eg vara varvet med RG i Loaded

Citera
Tobias H
Lidköping
Här sen Apr 2004

Uj åka från skavstad inatt var inge vidare, trött som tusan och en himmla massa djur som ville hoppa över
vägen just när jag kom farandes lite fortare än tänkt, men det gick tillslut framme halv 3..

Helgen var en riktig höjdare i mina ögon, mycket bilar, trevlig folk och bra väder.
Lite åka blev det oxå, träffade bla en trevlig Engelsk fotograf med en Lotus Eleven, vill ha. thumbs up

Lite bilder kommer nog senare i veckan.. Har 4000 att kolla igenom först..

Magnus Svensson
Oslo
Här sen Apr 2004

Ja nu vill vi se vad ni höll på med

PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt
Citera
gladiatorn
Borås
Här sen Jul 2004

http://www.facebook.com/loaded.se
Citera
Andreas A
Luleå & Mörbylånga
Här sen Nov 2002

Här finns ett bildalbum ifrån helgen, finns bilder på några svenska kärror. Enligt mina engelska vänner var det mycket folk på plats och de fick kö en dryg timme mellan varven.

http://picasaweb.google.com/RStino78/Nordschleife120508

MC-semester i sidovagn?

Martin Palm
Örebro
Här sen Okt 2005

Re:

Tobias H skrev:
Uj åka från skavstad inatt var inge vidare, trött som tusan och en himmla massa djur som ville hoppa över
vägen just när jag kom farandes lite fortare än tänkt, men det gick tillslut framme halv 3..

Helgen var en riktig höjdare i mina ögon, mycket bilar, trevlig folk och bra väder.
Lite åka blev det oxå, träffade bla en trevlig Engelsk fotograf med en Lotus Eleven, vill ha. thumbs up

Ganska sjukt att vi inte träffade på varandra där nere Tobias! Vi skulle bytt nummer innan vi åkte . Nästa gång!

gladiatorn
Borås
Här sen Jul 2004

Re:

Tobias H skrev:

4000, oboy det ser vi fram emot thumbs up

Citera
J Blank
Stockholm
Här sen Maj 2007

Hej!

Jag hade en kanon helg trots mycket folk och lite för mycket avstängningar men där i mellan fick jag ett par fina varv, måndagen var kanon med betydligt mindre folk..

och i vanlig ordning så hinner man inte mer än komma hem innan man vill åka tillbaka igen..

Tack alla för en kanon helg..

Citera
Martin Palm
Örebro
Här sen Okt 2005

Re:

J Blank skrev:
Hej!

Jag hade en kanon helg trots mycket folk och lite för mycket avstängningar men där i mellan fick jag ett par fina varv, måndagen var kanon med betydligt mindre folk..

och i vanlig ordning så hinner man inte mer än komma hem innan man vill åka tillbaka igen..

Tack själv för pratstunderna Johan, nästa gång tar jag med hjälm .
(Bilder på kärran kommer snart)

/MVH Martin

gladiatorn
Borås
Här sen Jul 2004

Re:

J Blank skrev:
Hej!

Det var trevligt att träffas. Alltid lika spännande att möta rejsa folk irl. Fick du möjlighet att låna någons driftbox?

Citera
Narin
Kristianstad
Här sen Apr 2006

Trådstartare
Tack för varvet i höger stolen Blank, Roger tackar också.

Mattias Narin 101xBTG-8:22
Porsche GT4-20
Citera
bertil1
Lund
Här sen Aug 2006

Hej alla rejsgalningar som tillbringade helgen nere på ringen, det var trevligt att träffa er alla Allt har funkat bra för mig tills efter Puttgarten, då gick bilen tungt kanske beroende på att vi var inne hos Kalles och bunkrade upp Fan vilken praktisk bil man har, fick ju plats hur mycket dricka som helst

J Blank
Stockholm
Här sen Maj 2007

Re:

Made skrev:
J Blank skrev:
Hej!

Tack själv för pratstunderna Johan, nästa gång tar jag med hjälm .
(Bilder på kärran kommer snart)

/MVH Martin

Ser fram emot att se dina bilder.. Dom såg fina ut på kameran din så jag väntar förväntasfullt..

Citera
J Blank
Stockholm
Här sen Maj 2007

Re:

gladiatorn skrev:
J Blank skrev:
Hej!

Det var trevligt att träffas. Alltid lika spännande att möta rejsa folk irl. Fick du möjlighet att låna någons driftbox?

Tyvärr så blev det aldrig några varv med driftbox, men det ska helt klart införskaffas en box till nästa gång jag åker ner..
Snajdarn instrurerade lite om data programmet efter några öl i måndagskväll så då bestämde jag mig för att jag ska köpa mig en box...

Blev det något åka för dig i måndags? Jag såg dig aldrig på parkeringen..
Tack för Jägern

Citera
J Blank
Stockholm
Här sen Maj 2007

Re:

Narin skrev:
Tack för varvet i höger stolen Blank, Roger tackar också.

Det var bara roligt, tackar er båda för fikat..

Hoppas bilen tog er hem...

Citera
Christian Eick
Wimbach
Här sen Aug 2004

Värst vad alla är lyriska, själv tycker jag det var en av de sämre helgerna jag upplevt körmässigt. Sett till antalet besökare bör det ha slagits någon form av rekord i olyckor resp. avstängningar/körda varv. Det verkar som att denna och förra helgen attraherat en ny sorts, okunnig och/eller hänsynslös, publik som ställer till det. Flera av urinvånarna pratade om att de inte upplevt något liknande tidigare, sättet många av olyckorna skedde på var förbryllande. Upplevde själv hur ett gäng bilar körde om mig och fortsatte gasa trots gulblink i Eiskurve, tyvärr såg de därför inte killen som febrilt varnade/vinkade vid Sprunghügel och därmed bromsade de in i varandra i försöket att undvika en bil som stod mitt i banan i PG III. Hur onödigt är inte det...

Men men, nu ska jag inte leka garvad ringenräv som gnäller om hur mkt bättre det var förr. Socialt var det jättetrevligt med många givande samtal med gamla och nya ansikten (extra kul att äntligen träffa forumägaren!) och lite körning emellanåt blev det faktiskt! De sista 2-3 varven på måndagen var t.o.m. relativt fria och vill man ha fria varv finns ju alltid vardagskvällarna! thumbs up

Lidköping
Här sen Apr 2004

Re:

Made skrev:

Ganska sjukt att vi inte träffade på varandra där nere Tobias! Vi skulle bytt nummer innan vi åkte . Nästa gång!

hehe vi skulle nog gjort de, vägarna möts nog mer gånger i sommar!
Ser fram emot att titta på dina bilder.

Nürburgring
10-13Maj -08 Vilka kommer?
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10   >>
2 besök senaste veckan (26105 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande