Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 25754 besök totalt |
Re:
Ja det vore kanske något för gissa bilen..för det var en bil ![]() _________________ Hans Mogren Porsche GT3 CS |
||||||
Re:
http://en.wikipedia.org/wiki/Isdera ![]() |
||||||
Ett par svenska MINI:sar på besök också denna helg.
Tydligen hade de roligt ![]() Det var visst några andra MINI:sar där också. Filmat i en tysk original MINI GP: http://www.youtube.com/watch?v=CIK64OYhQeg Inte mycket trafik vid den tidpunkten. _________________ BMW MC-klubben |
||||||
Re:
Stämmer, såg flera GP:s minst 3 har jag för mig, den är rå! ![]() ![]() |
||||||
Här kommer lite bilder från min kompaktis...
![]() Så skulle min bil sett ut ![]() ![]() En liten GTR ![]() ![]() Fet Viper ![]() Dr. Eick på väg ut med Mats E i hans underbara CSL, tror dock det blev avstängt just här ![]() GTR från sidan ![]() Av alla färgkombinationer man såg tyckte jag detta var den snyggaste R26:an ![]() ![]() Inte bara Loaded som är en grön CSL ![]() ![]() Som en front på en Mini ![]() ![]() R26or så långt ögat kan nå ![]() ![]() Scuderia ![]() ![]() En blå R26a och en svart Råtta ![]() ![]() 997 GT3 mk2 ![]() ![]() Najs huv ![]() ![]() Tysklands överlägset trevligaste man....Fritz! ![]() ![]() oseriöst polisarbete med utredning och förhör på en offentlig pakeringsplats... ![]() ![]() Q och doktorn analyserar febrilt driftboxfiler på Pisten! ![]() |
||||||
Re:
[quote="Måns Ulveståhl"]Ett par svenska MINI:sar på besök också denna helg. Tydligen hade de roligt ![]() Det var visst några andra MINI:sar där också. quote] Japp, coopern går det definitivt att ha kul i... på ringen! ![]() ![]() Fler bilder kommer... _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé ![]() |
||||||
|
||||||
![]() Jag testade en ringenhelg utan bil och det var inte riktigt min kopp the. Ölen smakade dock gott, vädret var bra och jag hade mycket trevliga fotoexpeditioner. Men jag skall ha bilen med mig. Snabba planer gjordes upp på kvällen men efter att ha konsulterat min kalender så ställde jag moget(?) in siktet på 2010. I övrigt upplevde jag för första gången hur det är att vara intimt fysisk med en annan man. ![]() Jag åkte med vindsnabbe Patrik i ett par sagolika attackvarv i GT3:an. ![]() Snacka om fysiskt förhållande - inspänd i 6-punktet och med markkontakt med karossen(?) i kompen i Fuchsrörhe var det "stenhårt". Vi blev i akten tyvärr avbrutna vid ett flertal tillfällen av bl.a. 997GT3:or, GTR:r, R8:or och en och annan Ringtaxi som vägrade flytta på sig. Men det var fullständigt fantastiskt ändå!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Föutom att Patrik kör med en välbalanserad attack så är han hövlig och välavvägt smart vid omkörningar av andra bilar/bågar - för det är endast omkörningar det är frågan om. ![]() GT3 är föv Da shit! Vilken jävla bil... ![]() Jag fick också åka med Niklas i den solidskurna 320iS:en. ![]() ![]() ![]() Nedan lägger jag upp ett litet urval av de bilder jag tog, några liggandes på mage på sista curbsen nere i Fuchsrörhe! ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Härligt Rapport Micke
![]() ![]() Jag har ju oxå provat den där Patrik och ja han är ju inte helt fel ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
Klockrena bilder.. Tack för rapporten! ![]() ![]() Hann du se vilken hastighet ni hade som högst i/innan kompressionen? Har inte någon jätteerfarenhet, men jag har åkt i en 996 GT3 RS där jag precis hann notera 249km/h på den digitala mätaren innan det kändes som att mina ryggkotor skulle pulveriseras totalt.. Har ingen aning om vilken hastighet jag har där själv, men 249 kändes ganska brutalt. _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
||||||
Re:
Kollar man "the ring charts" https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php så loggade Patrik 235 km/h GPS där på det varvet ![]() |
||||||
Re:
Tack! Jorå, den består av en oerhört kuperad terräng. Men det finns moutainbikeleder och traktorstigar så det är inga problems. Utmed själva banan är det från Aremberg och upptill AF ca. 1 meters "hylla" att gå på. Men det är klart att då går man utmed utsidan på armcot... ![]() Man får luta sig ut i buskaget lite när streckendienst kommer. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 25754 besök totalt |