Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 16443 besök totalt |
Re:
Jag har 3,91 nu men håller på och ska byta till 3,64! Så din kurva peka fortfarande uppåt vid varvstopp? Vilken bänk har du kört i ![]() _________________ Gabriel Wendel M2F87 - 2018 M3E36 - 7.42BTG M3E46 - 7.34BTG Vinnare Nordic Time Attack CC 2015 |
||||||||||
Re:
Okej något sånt skulle jag vilja testa ![]() ![]() ![]() _________________ Jimmy Tåning |
||||||||||
Re:
Ja.. min rullar med lite gata mest lite bilträffar då jag har släp till bandagar! i somras körde jag som längst 10-15 mil i sträck men var faktiskt inte utväxling som var jobbigast! Hade stumma motorfästen innan vilket gjorde att det rungade något djävulskt inne i bilen! Bytade sen till nya original och trivdes mycket bättre ![]() _________________ Gabriel Wendel M2F87 - 2018 M3E36 - 7.42BTG M3E46 - 7.34BTG Vinnare Nordic Time Attack CC 2015 |
||||||||||
Re:
Okej ![]() ![]() _________________ Jimmy Tåning |
||||||||||
Re:
Vill man räkna på utväxlingar finns de en skitbra grej på autopower: https://www.autopower.se/tips/defaul Bara skriva in vad du kör med för växellåda och däck så kan man kolla vilken hastighet vilket utväxling ger, skitsmart grej! ![]() _________________ Torbjörn Nyberg |
||||||||||
Re:
[quote="Newberg"]
Vill man räkna på utväxlingar finns de en skitbra grej på autopower: https://www.autopower.se/tips/defaul Bara skriva in vad du kör med för växellåda och däck så kan man kolla vilken hastighet vilket utväxling ger, skitsmart grej! ![]() Okej tack ![]() _________________ Jimmy Tåning |
||||||||||
Re:
Ja det blir ju de ![]() ![]() _________________ Jimmy Tåning |
||||||||||
ny diffuser, bromsreduseringsventil, och corner weight
har fått skruvat lite de sista ![]() har fått hem min diffuser som kommer från ryssland, har även satt dit en reduseringsventil till bakbromsarna så jag kan minska bromsverkan bak, fick även gjort en corner weight igår, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Jimmy Tåning |
||||||||||
Re:
Haha ![]() ![]() _________________ Jimmy Tåning |
||||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 16443 besök totalt |