Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (8004 totalt) |
5+1 liter Fuchs för £49.99 ex frakt: http://www.opieoils.co.uk/p-68897-fu
Sen köper man lite övriga servicedelar när man ändå är i farten, så stör inte fraktkostnaden så mycket. Och glöm inte att kolla listan av klubbar man kan vara medlem i i kassan och använd en av namnen som rabattkod. AUDIOC gav 10% rabatt senast jag beställde, är iofs ett tag sedan. Mapodo/Oeldepot24 erbjuder förstås Castrol Edge lite billigare, och Shell Helix finns alltid billigt. Finns gott om andra alternativ med 502 00-cert också: http://www.opieoils.co.uk/c-980-audi För något som ska pressas hade jag lagt knappt det dubbla på Fuchs ändå, känns dumt att snåla på 2-300:- på ett oljebyte. Speciellt när man slipper betala svenska överpriser och kan få bättre olja till samma pengar som Biltemaolja. _________________ ![]() Ibland kör jag bana. Fast rätt sällan ändå. |
||
Re:
Nice erbjudande!! Håller med om att det känns dumt att snåla och det var ju riktigt bra pris! Dock ser jag att de även har erbjudande på Helix, £24 för 5+1 liter är ju galet billigt! Är ju nästan värt att köpa 6 liter av varje så har man ett oljebyte till ![]() 1500 för 20l Castrol är ju dock jäkligt billigt det med ![]() _________________ Tobias Eriksson |
||
Re:
Det där är standardpriser. De kör 20% på allt med jämna mellanrum. ![]() 20-litersdunkarna är inte mycket större än två femlitersdunkar bredvid varandra heller. Hade själv en 20-litersdunk Shell-olja jag köpte för 800:-, det jobbigaste är att hälla ur dem. _________________ ![]() Ibland kör jag bana. Fast rätt sällan ändå. |
||
Då var det beställt 5+1 liter fuchs och 5+1 liter Helix tillsammans med Gulf r800 bromsvätska samt oljefilter.
Blir att göra service efter nyår och vätskebyte framåt våren när det är dags för körningar. _________________ Tobias Eriksson |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (8004 totalt) |