| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Seat Leon 2.0 tfsi -06
|
8039 besök totalt |
|
5+1 liter Fuchs för £49.99 ex frakt: http://www.opieoils.co.uk/p-68897-fu
Sen köper man lite övriga servicedelar när man ändå är i farten, så stör inte fraktkostnaden så mycket. Och glöm inte att kolla listan av klubbar man kan vara medlem i i kassan och använd en av namnen som rabattkod. AUDIOC gav 10% rabatt senast jag beställde, är iofs ett tag sedan. Mapodo/Oeldepot24 erbjuder förstås Castrol Edge lite billigare, och Shell Helix finns alltid billigt. Finns gott om andra alternativ med 502 00-cert också: http://www.opieoils.co.uk/c-980-audi För något som ska pressas hade jag lagt knappt det dubbla på Fuchs ändå, känns dumt att snåla på 2-300:- på ett oljebyte. Speciellt när man slipper betala svenska överpriser och kan få bättre olja till samma pengar som Biltemaolja. _________________
Ibland kör jag bana. Fast rätt sällan ändå. |
||
|
Re:
Nice erbjudande!! Håller med om att det känns dumt att snåla och det var ju riktigt bra pris! Dock ser jag att de även har erbjudande på Helix, £24 för 5+1 liter är ju galet billigt! Är ju nästan värt att köpa 6 liter av varje så har man ett oljebyte till ska kolla om inte Seat har ett erbjudande med via Cupraforumet.
1500 för 20l Castrol är ju dock jäkligt billigt det med _________________ Tobias Eriksson |
||
|
Re:
Det där är standardpriser. De kör 20% på allt med jämna mellanrum.
20-litersdunkarna är inte mycket större än två femlitersdunkar bredvid varandra heller. Hade själv en 20-litersdunk Shell-olja jag köpte för 800:-, det jobbigaste är att hälla ur dem. _________________
Ibland kör jag bana. Fast rätt sällan ändå. |
||
|
Då var det beställt 5+1 liter fuchs och 5+1 liter Helix tillsammans med Gulf r800 bromsvätska samt oljefilter.
Blir att göra service efter nyår och vätskebyte framåt våren när det är dags för körningar. _________________ Tobias Eriksson |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Seat Leon 2.0 tfsi -06
|
8039 besök totalt |