| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Andra projekttrådar
Modellbilar m,m
|
9 besök senaste veckan (15552 totalt) |
|
Re:
ja lite osportsligt av mustangförarn å ge sej på den andra för en bromsmiss
_________________ janne pettersson |
||||
|
Re:
tack, jag upptäckte det
||||
|
Jättefina byggen! Kul med en "soul mate"; bygga modeller, spela Xbox och hänga på rejsa
Blev väldigt sugen på att återuppta byggandet igen efter att ha rensat förrådet i påsk (så att jag faktiskt kommer åt mina byggsatser) . Dina byggen inspirerade mig, kul med "levande" diorama allt eftersom byggena växer fram.
_________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
|
Re:
klart du ska börja bygga ien å har du "skrot" el obyggda satser du inte känner för så hör av dej
||||
|
Re:
Tänkte nästan fråga tidigare när jag såg 240z kartongen i bokhyllan , men där kom den.... men kanske inte är från samma kartong då jag antar att BRE-karossen har inbyggda kåpor över lyktorna??
_________________ /Michael Gustafsson Datsun 240Z -72 Alfa Romeo 75 -88 Toyota Celica ST -77 BMW I4 M50 -23, + Aprilia Touno -18 |
||||
|
Re:
de finns med i satsen, gillar gatvarianten mer lågt å brea hjul men inga mattsvarta popnitade skärmkanter som stör, skulle sälja alla bilar jag har för en 240-260z
||||
|
Hur går det, byggs det något ute i stugorna?
Jag vart ju inspirerad när jag läste här för ca 1 år sedan och skred till verket. En Opel Manta 400 i skala 1/24 som sågades sönder och fick skärmbreddare a la grp. 5. Ett fantasibygge, men ska se ut som något som skulle kunna ha rullat på banorna i mitten av 80-talet. Jürg Bächis Special Saloon-Manta och Zakspeed-Caprin står för merparten av inspirationen.
Helt OK substitut-aktivitet när man bor för långt ifrån garaget dom riktiga bilarna. _________________ Linus Pettersson Svenska Wankelregistret |
||||
|
bygger en galen mustang för det galna silver state högfartsracet i staterna, mycket scratchbyggt med stor blandning på delar, indy car cosworth v8 med frontmonterad kompressor å lite annat galet, långt från klar
||||
|
Re:
Nyfiken på hur det går, fet breddning och avgaset rätt ut på sidan är ju _________________ Magnus Thomé
|
||||
![]() |
Andra projekttrådar
Modellbilar m,m
|
9 besök senaste veckan (15552 totalt) |