Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 6837 besök totalt |
" Underbart fin och fräsch vagn."
Tack.. jo den e nästan så som jag vill ha den.. lite lägre ska den bli ( ca 2 cm till ![]() ![]() "Mmmm va läcker! Vad kör du för chassie på den lille?" jag kör på FK coilisar och ska i med nya bussningar i hela bilen förhoppningsvis i sommar.. ![]() Mvh// Janne _________________ Jan Österman Vw golf Gti -83 Lite ödmjukhet kommer man långt på ![]() |
||
Hehe.. tack.. ![]() Jo dämparna verkar sköna en så länge.. men de har bara rullat ca 20mil så de e inte testade så mycket.. ska sänka bilen lite till och sen ställa framvagnen för lite mer race.. så får vi se va de duger till.. "ThomasT " Tack, tack för bilderna,de blev lite konstiga när jag ändrade storleken på dem.. gissar att jag kom åt någon knapp... ![]() Nu är bilen nerkörd i garaget igen och väntar på att få lite mer muskler och få sig en polering som heter duga.. kanske lite mer pill oxå men de e sån man inte behöver skriva.. ![]() Ska börja med att riva toppen nästa vecka.. bilder kommer då.. Mvh// Janne _________________ Jan Österman Vw golf Gti -83 Lite ödmjukhet kommer man långt på ![]() |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 6837 besök totalt |