Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4103 besök totalt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
En sådan har man ju på sitt samvete... Gissa om jag blev förvånad under första halkan hur OTROLIGT fort det gick att åka på snö med den!!! Nr. 2 att bli förvånade var Kadett/Asconaåkande rallykompisar när "GubbBMW:n" satt som ett frimärke bakom dom runt SS1 i Vmo.Ind.omr. ![]() ![]() |
||||
Me like it ![]() Riktigt rolig bil med fanatisk balans (fantastisk balans också för den delen) ![]() Edit: Nu slog man väl i den sista spiken i kistan, JA, jag är lite konstig, men effekt är inte allt. ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||
Jepp, du har en konstig effekt på din omgivning. Du är helt klart medskyldig till att jag har en också. ![]() (Har nästan blivit sladdoman pga den bilen ![]() _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||
Alfasud ja, otroligt cool bil. ![]() I min BMW02 rephandbok, avdelningen för trimmning och väghållning, refereras det till Alfasud som den standardbil med bäst väghållning, bla negativ camber direkt från fabrik. /Anders C _________________ /Anders C |
||||
Jag skulle vilja kasta in ett av mina tidiga bil-objekt: Lancia A112 junior. 45hk, 850kg (tror jag), fyrväxlad, förknasare och ett härligt grepp och fint motorljud. Gick som ett skott. Min var dessutom televerks-orange
![]() PS. den rostade bort på en vinter... ![]() ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
Nu åker hon Fiesta och den är också undermotoriserad... ![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
underbart välbalanserade bilar
Alfa Romeo Gt/Gtv är en av de bilar jag kört som ger en underbar körkänsla trots begränsad effekt. Sålde min Gt med en tår i ögat ![]() Den vart ganska modifierad under den tid jag hade den och effekten bättrades på med en hel del(ca 50hk+) från sina orginal 120hk Även väghållningen fick en översyn med nylonbussningar och hårdare fjädring ![]() följsam men samtidigt ett vild-djur motormässigt(efter trimmning). ![]() _________________ Björn "nalle" Nordman /F/I/A/T/ Punto GT/ Lancia Delta Integrale Liten bil med massa attityd!!! www.teamunoracing.net |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 4103 besök totalt |