| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Rejsaträff i Stockholm (splittad tråd)
|
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (5286 totalt) |
|
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||
|
Torsdag 30/9 är en lite dålig dag för mig. (Ska på studiebesök på Saab Aircraft och till Sailcenter i Västervik och kolla på kolfiberprylar.)
Så jag vet inte riktigt när jag kommer tillbaka till Stockholm igen. Får trimma bussen
Så jag missar nog körningen eventuellt. Hoppas dock på fika efteråt som jag nog med hög sannorlikhet kan hinna till. _________________ Renault 5 GTE -88 |
||
|
Jobbar förmiddag den veckan.......
så det ska nog gå fint för mig.....
Men tyvärr så hittar jag nog inte dit...
Men det ordnar sig väl på något sätt.... hoppas jag...
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||
Där jobbar ju jag..... Och ändå så vet jag inte vart det ligger... eller är det i hovsjö industriområde.....
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||
|
_________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
|
Jo, det var ledigt då. Så hur många kan tänka sig att åka gokart 30/9 kl 18, så vi vet om det är någon ide för Björn att hålla en tid för oss? Typ ett par fria åk, med kanske nåt improviserat rejs. Liksom förut så behöver alla naturligtvis inte köra gokart, men det vore kul om det kanske blev nåt 10-tal åtminstone.
Så lite bilsnack, biltittande och ev. åka väg till nåt ställe för en fika, eller om vi tar det där, ifall det är öppet. Gokart-intresserade: AndersY _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||
Buhu....
Jag har middagsgäster den 30/9, bokat sedan flera veckor tillbaka... Men, men. Ha så kul. Strunta i mig. Låt mig sitta här i mörkret... Med ett enda fattigt stearinljus....
Äsch! Jag får hänga på en annan gång!
|
||
|
Gokart-intresserade:
AndersY Westfield S.Irlander Inte gokart - Fika ja: Peter Söderlund (Jag har hittils aldrig kommit helskinnad från ett gokartrejs så jag har slutat med det knarket, fast man kan ju kanske prova lite ...)
_________________ Ciao Peter Söderlund Ferrari 328 GTB | Alfa 159 Q4 |
||
|
Gokart-intresserade:
AndersY Westfield S.Irlander Anton Lillsund Sist jag körde gokart var när jag muckade från lumpen.. Det var drygt två år sen. Mitt team vann iofs..
Ska bli riktigt kul!
_________________ /Anton Lillsund |
||
|
Gokart-intresserade:
AndersY Westfield S.Irlander Anton Lillsund Peter Wärhner Jag är alltid på när det gäller hyrkart
_________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||
|
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||
Med det motståndet är det ju drömläge att ställa upp (bortsett från Helena och möjligen den emellanåt supersnabbe Irlander) (fast bortsett från Anders har jag ju inte mött Er förr) (Hög svansföring kan vara förödande) Ska göra vad jag kan för att inställa mig. _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||
![]() |
Inför träffar
Rejsaträff i Stockholm (splittad tråd)
|
<< 1, 2, 3 >> 1 besök senaste veckan (5286 totalt) |