| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Nissan Skyline GT-R (R32) -90
|
5 besök senaste veckan (8690 totalt) |
|
Lite åk bilder från dagens körning på isen
Glen funderar förre körningen.
Ute på banan gäller det full fart
4x4 driver på gott
Full fart
och full attack
för att sedan vila med familjen
och skruva lite Mvh Fredde _________________ Fredrik Markusson Bmw M3 E30 |
||
|
Härliga bilder Fredrik!
Som sagt den blir inte vacker med plåtisar o borttagen frontläpp Tror inte den är optimerad för att sätta bra varvtider eftersom den beter sig väldigt bakhjulsdriven. 50/50 kraftfördelning gör nog susen om man ska sätta snabba varv......+ en ordentlig bantningskur(1600kg+ ). ET-S controller till nästa säsong kanske _________________ Glenn Levisson - Långviken Nissan Skyline GT-R |
||
|
Re:
Fjädringen vart perfekt, lagom mjuk/hård o lagom hög _________________ Glenn Levisson - Långviken Nissan Skyline GT-R |
||
|
Troligvis sista körningen för i vinter ägde rum i helgen. Många plusgrader o smalt plogad bana drog ner fästet o därmed farterna.......men kul ändå
Ingen actionbild men en GT-R mitt ute i snön
Asså den ser verkligen hög ut precis som man vill ha det denna årstid
Schysst vinkel,men det är bland dom snabbare partierna osså spelade dom djupa spåren i isen en stor roll
_________________ Glenn Levisson - Långviken Nissan Skyline GT-R |
||
|
Ja du Rikard, där ser man ju riktigt ordentligt hur snygga plåtfälgarna är
Just denna bana ligger på sjön trehörningen,brevid Tavelsjön. Inbjudan finns under "Träffar". _________________ Glenn Levisson - Långviken Nissan Skyline GT-R |
||
|
om det fryser på ordentligt under lördag så kanske vi kan köra på söndag igen.
Glenn, om du lackar plåtisarna vita så blir det nog helt rätt för isbana. _________________ Rikard Olson Alfor till bana, gata och i garaget. Blandad kompott till isarna. Opel Vivaro dragbil. BMW F11 till bruks. |
||
|
Re:
Nä,det är nog färdigkört för mig denna säsong. Pengar slut
Jag stod ju o valde vilken färg jag skulle ha dom i. Svart,guld,vit eller silver. Gick på den diskreta look som Erik har på sin GTV,dvs silver. _________________ Glenn Levisson - Långviken Nissan Skyline GT-R |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
Nissan Skyline GT-R (R32) -90
|
5 besök senaste veckan (8690 totalt) |