Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 3 besök senaste veckan (8654 totalt) |
Lite åk bilder från dagens körning på isen
![]() Glen funderar förre körningen. ![]() Ute på banan gäller det full fart ![]() 4x4 driver på gott ![]() Full fart ![]() och full attack ![]() för att sedan vila med familjen ![]() och skruva lite Mvh Fredde _________________ Fredrik Markusson Bmw M3 E30 |
||
Härliga bilder Fredrik!
Som sagt den blir inte vacker med plåtisar o borttagen frontläpp ![]() Tror inte den är optimerad för att sätta bra varvtider eftersom den beter sig väldigt bakhjulsdriven. 50/50 kraftfördelning gör nog susen om man ska sätta snabba varv......+ en ordentlig bantningskur(1600kg+ ![]() ![]() _________________ Glenn Levisson - Långviken Nissan Skyline GT-R |
||
Re:
Fjädringen vart perfekt, lagom mjuk/hård o lagom hög ![]() _________________ Glenn Levisson - Långviken Nissan Skyline GT-R |
||
Troligvis sista körningen för i vinter ägde rum i helgen. Många plusgrader o smalt plogad bana drog ner fästet o därmed farterna.......men kul ändå
![]() Ingen actionbild men en GT-R mitt ute i snön ![]() ![]() Asså den ser verkligen hög ut precis som man vill ha det denna årstid ![]() Schysst vinkel,men det är bland dom snabbare partierna osså spelade dom djupa spåren i isen en stor roll ![]() ![]() _________________ Glenn Levisson - Långviken Nissan Skyline GT-R |
||
Ja du Rikard, där ser man ju riktigt ordentligt hur snygga plåtfälgarna är
![]() ![]() Just denna bana ligger på sjön trehörningen,brevid Tavelsjön. Inbjudan finns under "Träffar". _________________ Glenn Levisson - Långviken Nissan Skyline GT-R |
||
om det fryser på ordentligt under lördag så kanske vi kan köra på söndag igen.
Glenn, om du lackar plåtisarna vita så blir det nog helt rätt för isbana. _________________ Rikard Olson Alfor till bana, gata och i garaget. Blandad kompott till isarna. Opel Vivaro dragbil. BMW F11 till bruks. |
||
Re:
Nä,det är nog färdigkört för mig denna säsong. Pengar slut ![]() Jag stod ju o valde vilken färg jag skulle ha dom i. Svart,guld,vit eller silver. Gick på den diskreta look som Erik har på sin GTV,dvs silver. _________________ Glenn Levisson - Långviken Nissan Skyline GT-R |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 3 besök senaste veckan (8654 totalt) |