Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4866 besök totalt |
rejsa.nu är favoriten bland forumen man kan alltid lita på att man får vettiga och proffsiga svar.
som sagt zatzy har vart bättre. men det hela har spårat hur många yngre tror att om man hänger där och har en zatzy dekal på bilen så är man coolast i stan och en hardcore streetracer ![]() man läser ofta trådar om yngre (18-19år) med nytaget kort som ska ut o köra streetracing och är överlyckliga.finns ju bättre saker att andvända kortet till som tex bankörning ![]() ![]() riktigt bra sida magnus ![]() ![]() jag lär mig något nytt varje dag genom att lusa genom trådarna. och all info om nordslingan är bara toppen ![]() _________________ Gustav Olofsson ![]() Volvo V40 T4 2002 |
||||
Måste oxå säga danke schön för denna sidan Magnus, nivån här är onekligen hög och ämnena dom rätta
![]() ![]() och tråden om andras bilar och byggen är ju underbar, helt fantastiskt kul att få ta del av vad andra gör, hur dom löser problem, eller bara se att folk faktikst använder sina bilar till "rätt" saker. Jag kan nog fortsätta med berömmet men jag tror ni förstår nu att ja gillar Rejsa ![]() ![]() Helt uppenbart att detta är en favvosida som besöks varje dag ![]() _________________ Daniel Briander, Alfa Romeo 156 V6/ |
||||
Jag kan bara säga att eftersom jag hänger mer här än på mitt "märkesforum" så säger väl det en del om vad jag tycker om Rejsa
![]() ![]() ![]() ![]() Mv. "To do is to be" - Socrates "To be is to do" - Descartes "Do be do be do" - Sinatra _________________ Ascona_A |
||||
När nu denna tråden vaknat till liv igen får jag passa på att instämma: Tack Magnus!
![]() Hade tur som ramlade in här ganska omgående, utan att behöva kasta bort en massa tid (som jag inte har) på oseriösa flumställen. Om jag inte minns fel hittade jag hit via Locost Sweden (där jag hänger mindre än jag hänger här...), som jag hittade i samband med att intresset började materialiseras i form av seriösa byggplaner. Nu är ett stort paket från Westfield beställt, och det står en V6:a, en S2000-låda och lite annat i garaget - och här hittar man folket som varit med förr och vet hur det ska byggas, skruvas och köras! Det är lätt att vara race-intresesrad nu för tiden. ![]() _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||||
![]() Ja, hur står det sig i jämförelse med utländska motsvarigheter? Skulle varit kul om allt vi skrev genmodifierades och automatiskt lades in på engelska i ett klonforum. Undrar om utrikarna skulle tycka att vi i norr har greppat vad livet handlar om eller om de skulle se oss som ytterst primitiva? Lutar nog mer åt att den engelskspråkiga klonen så småningom skulle bli större än den svenskspråkiga versionen! _________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||||
Yep: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
och att den fortfarande är aktuell är väl ett toppen betyg ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||
Det finns bara ett fel på denna site! Den tar för mycket garage och åktid! Första raderna funkar än!
_________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||||
Forumet är perfekt när det gäller tonen bortsett från viss "messerschmitd" varning emellanåt, men det är i en lindrigare form
![]() Har definitivt lärt mig mkt sedan jag började surfa här samtidigt som jag förstått att allt inte är definitiva sanningar, dvs ibland måste man våga och pröva även om majoriteten säger ngt annat. Dvs fråga, lyssna, bilda en uppfattning, undvik de största felskären och kör på. Det är min princip. Dvs jag tar intryck men skapar mig en egen uppfattning. _________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
||||
Bra beskrivet ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Instämmer helt. Det måste vara en jävla stor soffa hemma hos Magnus, med tanke på antalet i gänget... ![]() _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||
Tycker att ett forum är för lite och tackar gudarna för att rejsa, autopower, zatzy och compello finns. Gör mitt bilägande några tusen billigare i verkstadskostnad per månad men å andra sidan dyrare då man ser alla godsaker som finns att köpa
![]() ![]() Zatzy topics 2005 * Bilder på bilar som skjuter flames!? =) * Bra eller anus? hemmabyggda änglaögon... * vilka bilar på zatzy har rullat längst? * Hyra grävmaskin,dumpers etc..för skojs skull? Stora creds till dig Magnus, både för rejsa.nu och för assistansen till mitt egna forum ![]() _________________ Vh, Johan Mähler - Compello.se Honda S2000 |
||||
Re: Va jag är glad att ni är här...
![]() Är aldrig på Zatzy, men inte trodde jag det fanns såna diskutioner där _________________ Tobias Pettersson Kör Mazda RX-7 -84 BMW 325i M-Sport -06 |
||||
samma stil på trådar idag ochså.
aja inget illament om zatzy men det har blivit ett forum för dom som mest tycker om att "sminka" sina bilar istället för att andvända dom till bättre ting. _________________ Gustav Olofsson ![]() Volvo V40 T4 2002 |
||||
Jo jag är inne på Zatzy och kikar regelbundet och det finns en del ur min synvinkel lattjo trådar även nu. Men bilintresse kan ju vara så många olika saker
![]() Så jag är fortfarande VÄLDIGT glad att ni alla är här så man kan snacka om de saker man gillar ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Re: Va jag är glad att ni är här...
Lite off Topic, men jag saknar att man inte kan se vilket år inlägget är skrivet. _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 4866 besök totalt |