Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Elitracing (åskådarracing)
F1 - Autodromo Nazionale di Monza
<<   1, 2
5257 besök totalt
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

AndreasNystrom skrev:
Kimis motor gick sönder under FP4, och han har bytt motor och kommer att få en 10placeringas straff

En insugsventil den här gången, startplacering elva...

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
AndreasNystrom
Eskilstuna
Här sen Okt 2003

lite synd att alonso ska vinna "pga" kimis (rättare sagt mclaren/mercedes) egenheter...

jag gillar iofs Alonso så det gör inte så mycket..

Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Kollar på GP2 på Eurosport, många dyra förarmisstag...

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Acke
Gotteborg
Här sen Okt 2003

BAR startar på plats 3 å 4a... thumbs up

men då räkan va nästan ½ sekund snabbare på kval så lär han nog sluta 2a eller 3a om inte något går sönder....

Baar - CH
Här sen Jun 2005

Det finns ju ganska stora chanser att montoya craschar halva fältet och tar alonso med sig imorgon med tanke på att montoya inte har något att förlora på att satsa hårt, vilket han även verkar göra.

AndreasNystrom
Eskilstuna
Här sen Okt 2003

Bara kimi kan köra upp sig 7-8 platser på 4-5varv så kommer han nog vinna.
I starten lär han väl ta iaf 2-3bilar förhoppningsvis.

enda jobbiga blir ju att ta sig om Trulli

Lennart Jarmyr
Motala
Här sen Dec 2002

Jag trodde ett tag att Ferrari stallet tog in Barrichello i depån för att han skulle komma efter Schumacher. >

Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004

Lennart Jarmyr skrev:
Jag trodde ett tag att Ferrari stallet tog in Barrichello i depån för att han skulle komma efter Schumacher. >

Det tror jag iallafall. Varför trodde du det bara ett tag? Hans däck var väl inte så slitet sa väl kommentatorerna?

Bra kört av Kimi! Att komma fyra med en oplanerad depåstopp och en avsnurrning. Det är riktigt imponerande.
Alonso som är säkerheten själv ser jag som klar världsmästare 2005

Motala
Här sen Dec 2002

Rash skrev:
Lennart Jarmyr skrev:

Det tror jag iallafall. Varför trodde du det bara ett tag? Hans däck var väl inte så slitet sa väl kommentatorerna?

Jag vart lite tveksam när dom inte kom bland dom 8 första om mina misstankar var befogade, men det viste ju inte stallet när dom tog in Barrichello, att dom skulle bli utan poäng.

Så jag får säga att jag tror att det var för att få en bättre placering på Schumacher som dom tog in Barrichello. thumbs down

Kristian Larsson
Linköping
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
Lennart Jarmyr skrev:
Rash skrev:
Lennart Jarmyr skrev:

Jag vart lite tveksam när dom inte kom bland dom 8 första om mina misstankar var befogade, men det viste ju inte stallet när dom tog in Barrichello.

Så jag får säga att jag tror att det var för att få en bättre placering på Schumacher som dom tog in Barrichello. thumbs down

Samma funderingar finns visst kring Barris kvalvarv. Att det justerades lite via telemetrin för att få in honom strax bakom istället för framför Schumi.
För egen del både tror och hoppas jag att Ferrari låter förarna rejsa om det!

Jönköping
Här sen Dec 2002

En sak slog mej under förarintervjun efteråt. De var som vanligt fullkletade med dekaler, men ingenstans stod det 'Michelin'.

- Vill inte stallen associeras med dom?
- Är det Michelin som skäms för att visa upp sej?

Linköping
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
JohanR skrev:
En sak slog mej under förarintervjun efteråt. De var som vanligt fullkletade med dekaler, men ingenstans stod det 'Michelin'.

- Vill inte stallen associeras med dom?
- Är det Michelin som skäms för att visa upp sej?

Michelin kanske låter resultaten tala för sig själva?

Eskilstuna
Här sen Okt 2003

oftast brukar det bara vara en liten sticker på höger sida av armen eller vänster där det står Michelin.

Det är nog ganska självklart att de kör med michelin

JohanR
Jönköping
Här sen Dec 2002

Citat:
Det är nog ganska självklart att de kör med michelin

Jo, vi vet det, och alla andra racinggalningar.

ÄNNU märkligare. När jag kollar på bilderna från podiet i går så har alla Michelin-kepsar på sej. Men någon gång innan intervjuerna har dessa försvunnit

Nej, det är ingen viktig och världsavgörande fråga...

Hjälsta
Här sen Nov 2002

Det jag blev mest imponerad av igår var antalet bilar som körde hela tiden.
Visserligen hade nån enstaka bil bytt maskin under helgen, men driftsäkerheten börjar bli imponerande.

Mölndal
Här sen Feb 2004

Lennart Jarmyr skrev:
Rash skrev:
Lennart Jarmyr skrev:

Jag vart lite tveksam när dom inte kom bland dom 8 första om mina misstankar var befogade, men det viste ju inte stallet när dom tog in Barrichello, att dom skulle bli utan poäng.

Precis. Det har alltid vart så känns det som. Alltid har Barrichello drabbats av "otur" så fort han haft en bra chans på att klå Schumi..

Men men, det spelar ingen roll nu..

Hoppas Rubinho får visa vad han går för hos BAR. Barrichello är väl rätt så ojämn som förare tycker jag, men när han ibland blixtrar till så är han lika bra som Schumi eller bättre. Men det är ju jämnheten som avgör. Bara att kolla Renault vs McLaren

Ps. Ska köpa en Renault Cognac och fira att Alonso och Renault vunnit förar VM

Stockholm-Grödinge
Här sen Apr 2004

Rash skrev:
Lennart Jarmyr skrev:
Rash skrev:
Lennart Jarmyr skrev:

Precis. Det har alltid vart så känns det som. Alltid har Barrichello drabbats av "otur" så fort han haft en bra chans på att klå Schumi..

Men men, det spelar ingen roll nu..

Hoppas Rubinho får visa vad han går för hos BAR. Barrichello är väl rätt så ojämn som förare tycker jag, men när han ibland blixtrar till så är han lika bra som Schumi eller bättre. Men det är ju jämnheten som avgör. Bara att kolla Renault vs McLaren

Ps. Ska köpa en Renault Cognac och fira att Alonso och Renault vunnit förar VM

o jag skall köpa en Koskenkorva och deppkröka för att Kimi missar VM

F1 - Autodromo Nazionale di Monza
<<   1, 2
5257 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande