Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5881 besök totalt |
Inget att tveka på! häll i dej lite alkohol på fredag i stället ![]() och sätt på gatdäck så jag har chans att hänga på. ![]() ![]() _________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage ![]() |
||||||||
ok...här kommer väderleksrapporten i en första version....
http://www.corren.se/mer-pa-corren/v _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||
OK, nu är det slut på snacket... klart jag kommer. ![]() ...men det blir med R-däck ![]() _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||||||
Det tyckar iallafall jag det vore om du kommer med M3:an. Då kan jag få en privatkurs av dig i min GT3:a ![]() _________________ Mvh Patrik Toftered |
||||||||
Tänkte vara duktig och fylla i "startblanketten" i förväg, men jag får inte länken att funka...
http://www.lms.se/web/_pages/startbl ![]() |
||||||||
Sidan är nu uppdaterad! Numera är det ett pdf-fil som ni ska kunna fylla i innan ni skriver ut! Direktlänk: http://www.lms.se/banrace/startblank _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||||||
Re: Kommer några subbor
Tråkigt! > ![]() ![]()
Kanon! Kul att det kommer lite subbor oxå ![]() _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||||||
Mat?
Planerar att komma till Sviestad för första gången med min nyinköpta Miata. Undrar hur det är med möjligheter att få något i magen under dagen ute vid banan. Finns det fik eller restaurang eller nåt? M. _________________ Mats Lundin |
||||||||
Re: 2005-10-16 Avslutning Prova på bankörning, Sviestad
med tanke på ovanstående citat, hur hårda kommer ni vi på däckdjupet >1.6mm vid besiktningen? Jag klarar nog knappt den gränsen på ett av mina däck.... ![]() _________________ Mattias Meldert ![]() |
||||||||
Supersurt ![]()
Motorstadium ligger bara några kilometer från civiliserade trakter och där finns allt från enklare otillredda rätter som rå fisk till varma pizzor. På vägen mot detta matens mecka passerar du kabanoss på macken och McD.
Micke, har du berättat vad som gäller på banan? ![]()
Jag för inte arrangörens talan men jag gissar att det officiellt krävs däck som är lagliga, dvs däck som är i god kondition. ![]() _________________ /Klas Pihl |
||||||||
Låter bra det. För det är precis vad däcken är så här i slutet av säsongen. Väl konditionerade.... ![]() |
||||||||
Jag kommer, och jag står gärna flaggvakt eftersom jag inte ska åka något själv ![]() Dock kommer jag inte in före kl 10.00, men jag anmäler mig när jag är på plats. Väl mött! _________________ Linus Pålsson GR Yaris -21såld Lexus RC-F Track Edition - 20 såld Focus RS MkII -10 såld Honda MB6 -97 såld M535i -86 såld |
||||||||
Kikar förbi och testar några varv, har ju trubbel med nacken så det brukar bli rejäl värk dagen efter jag haft hjälm på skallen.
Förresten, tar man sig ut från banan före två eller är det körning hela tiden så man blir instängd i depån? Eller är det kanske ombyggt numera? |
||||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 5881 besök totalt |