Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 16309 besök totalt |
Jag tror inte du behöver börja om från början.
Bryt i grejorna med ett spett.....om dom rör sig, kommer det inte att hålla ! Lägg till stag och stöttor till det blir stumt. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||||
var ute en sväng i garget i dag och fick lite hjälp av brosan så det blev en del gjort..
Bla. rev bort bränslerör flyttade bromsrör tog bort befintliga fästöglor mätte in var övrecoiloversfästet skall sitta. www.hallenborg.se www.hallenborg.se/viper23.htm |
||||||||
http://www.zatzy.com/showthread.php?
Tråden på Zatzy uppdateras lite mer. Ser numera ut såhär (Elmia 2006): ![]() Gatebil 2006: _________________ Philip Seaton | 1971 Datsun 240z - www.mull.tk www.allblastring.se | www.sce.se | www.pb-z.se | www.por15.se |
||||||||
nu sätter jag snart igång igen med ny hemsida lätt uppdaterad så det kommer upp bilder efter varje dag i garaget.
det som är planerat med bilen till vintern är ny motor ny hjulupphängning bak och ny bakaxel ny torpedvägg och nytt golv. sen springer det säkert i väg med massa nytt. |
||||||||
Re:
Blir det måhända autentisk motor i den nu? ![]() _________________ Jon Lund |
||||||||
Re:
blir dubbelturbo med pytte agg. |
||||||||
Re:
v8 igen då mao? isf. nån annan sorts v8 än den du har nu eller? _________________ Jon Lund |
||||||||
Imponerande bygge
![]() ![]() ![]() /Ricke _________________ Rikard Martinsson Äger följande: BMW M235 -14 BMW 330 -06 Banbil/bruksbil *BMW 1602-71 2,2L motor(långtidsprojekt) |
||||||||
Re:
japp det blir v8 igen typ likadan motor som jag hade fast gjutgärn, upp borrad och smidda grejjer. varför jag inte vill v10 är för jag inte har målet att efter likna en viper råkade bara komma över in sån kaross och det ver ju inte helt fel då den är riktigt snygg. målet är en snabb och snygg bil som inte kostar miljoner. |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2 16309 besök totalt |