Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 6982 besök totalt |
Detta äger nog sin riktighet. Min info är ju lite gammal ![]() _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
Det vet inte jag heller riktigt ![]() ![]() ![]() ![]() Men JohanN vet mer... Vad jag vet är: det är långlopp på Ringen med ganska vettiga bilar (inta bara superbilar) som gör det överkomligt rent ekonomiskt (hhrrmm... allt är relativt förstås) _________________ ![]() |
||||
Va bra att man har en sådan då ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
Jag tog min Racinglicens på Gelleråsen, det kostade 800:-. Jag är medlem i Alfaklubben (325:-/år).
Licenskursen var bra och det ingick en halvdag på banan med instruktör (!), tränades på både rullande och stående start. På det hela en väldigt bra dag... ![]() Debutantlicensen kan väl uppgraderas men den enda skillnaden att det kostar 600:- ist för 300:-/år... så har jag fattat det iaf. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 6982 besök totalt |